Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Nowy responsywny serwis Pfleiderer Grajewo od Positive Power

Positive Power Sp. z o.o. uruchomiło nowy serwis korporacyjny w standardzie RWD dla Pfleiderer Grajewo SA - największego producenta materiałów dla branży meblarskiej.
O autorze
0 min czytania 2013-06-11

Serwis zawiera przejrzyście rozmieszczone produkty wraz z opisem wszystkich zagadnień, interesujących klientów – dane techniczne, atesty, prezentacja aktualnej kolekcji i sposób pakowania materiałów. Użytkownicy znajdą w nim także informacje na temat samego producenta (moduł Relacji Inwestorskich) oraz lokalizacji jego punktów sprzedaży.

Dzięki wykorzystaniu standardu Responsive Web Design serwis można przeglądać na urządzeniach o różnych rozdzielczościach ekranu – nie tylko komputerach, ale także wszystkich nośnikach mobilnych. Pozostaje on czytelny, przejrzysty i zawiera te same treści w dopasowanym do danej rozdzielczości układzie.

Pfleiderer Grajewo SA jest uznanym na świecie producentem i dostawcą rozwiązań stosowanych w meblarstwie, przemyśle wnętrzarskim i budownictwie. Firma specjalizuje się w produkcji materiałów na bazie drewna.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj