W tak trudnej i niepewnej współczesności wszyscy z nostalgią wspominają czasy, kiedy żyło się bezpieczniej i wszystko było tańsze. Rozumiejąc te sentymenty, Carrefour przenosi swoje ceny do przeszłości, aby były tak niskie jak dawniej.
Główną oś kampanii stanowi reklamowy serial komediowy. Widzowie mogą podglądać momenty z życia rozmaitych bohaterów, dla których niskie ceny w Carrefourze są wehikułem, dzięki któremu przenoszą się do swoich najlepszych czasów. Wynika z tego wiele zabawnych zdarzeń.
Zobacz również
Kampania wystartowała 6 stycznia. W ramach działań został wyprodukowany 30-sekundowy spot wizerunkowy oraz 15-sekundowe spoty produktowe, 15-sekundowe radio, opracowano materiały POS, materiały w kanałach digital i social media, a kampania została uzupełniona informacjami w katalogach handlowych.
Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały kreatywne do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi. Spoty telewizyjne, w reżyserii Pawła Borowskiego, wyprodukował Lucky Luciano. Za postprodukcję odpowiedzialny był Prodigious.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing