Kampania kontynuowana jest pod hasłem CITY RULEZ i ponownie inspirowana jest klimatem wyjątkowych miast. W zeszłym sezonie był to Stambuł, teraz czas na stolicę Holandii. Główną zawartość serwisu stanowią materiały z sesji zdjęciowej zrealizowanej właśnie w Amsterdamie. Bohaterowie sesji to piątka zwariowanych, młodych przyjaciół i … zdezelowana amerykańska furgonetka. Pełnoekranowe fotografie i klip filmowy (autorstwa Łukasza Ziętka) przewijają się na większości podstron witryny.
Do dyspozycji użytkowników oddany został interaktywny LookBook. Zawarte w nim zdjęcia posiadają hot spoty, dzięki którym możliwe jest zidentyfikowanie rodzaju i ceny każdego produktu. W ramach podstrony z kolekcjami, prezentowane są motywy najnowszych serii tematycznych. Możliwe jest również przejrzenie każdego modelu z osobna.
Zobacz również
Autorzy serwisu, już na etapie projektowania, przywiązali dużą wagę to jego kompozycji wprowadzając subtelną nawigację nie zakłócającą przeglądania zawartości, starannie dobierając typografię i elementy graficzne. Serwis został również zoptymalizowany w taki sposób, aby osiągnąć najlepszy kompromis pomiędzy szybkością jego przeglądania a jakością materiałów zdjęciowych – bardzo ważnych w branży modowej.
Witrynę uruchomiono w 4 wersjach językowych – polskiej, angielskiej, czeskiej i po raz pierwszy w rosyjskiej. Rosja to obecnie najdynamiczniej rozwijający się rynek marki CROPP.
Agencja Engine współpracuje z marką CROPP od 2010 roku, jest odpowiedzialna za przygotowywanie jej serwisów www, bloga korporacyjnego, a także m.in. serii kampanii viralowych. Jedna z poprzednich realizacji Engine dla CROPP zdobyła Złotego Orła w kategorii „Kampania zintegrowana”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing