Nowy serwis Grupy Lafarge od E_misja Interactive 360

E_misja Interactive 360 zbudowała nowy serwis dla Grupy Lafarge, lidera produkcji materiałów budowlanych.
O autorze
0 min czytania 2012-10-30

Agencja E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) pozyskała zlecenie w drodze przetargu. Zadaniem agencji było zbudowanie efektywnego kanału dotarcia do indywidualnych klientów marki Lafarge. Aby osiągnąć wyznaczony cel agencja zaimplementowała rozwiązania bazujące na występowaniu Efektu ROPO (Research Online, Purchase Offline), w myśl którego klienci przed dokonaniem zakupu w tradycyjnych punktach dystrybucji dokonują aktywnego researchu danej kategorii produktowej w sieci i na tej podstawie podejmują decyzje zakupowe.

Serwis SolidnyDom został wyposażony w eksperckie treści zoptymalizowane pod kątem SEO, moduł edukacyjny „Akademia budowania”, oraz interaktywny moduł produktowy „Multimedialny Dom” w sposób przejrzysty i klarowny prezentujący zastosowanie produktów marki Lafarge przy poszczególnych etapach budowy domu.

E_misja Interactive 360 jest również odpowiedzialna za prowadzenie kampanii Performance marketingowej budującej jakościowy ruch na nowy serwis marki Lafarge.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj