Głównym celem przy tworzeniu serwisu korporacyjnego Agros-Nova było postawienie na jego użyteczność i wygodę w obsłudze. Strona główna rozdziela ruch do najważniejszych informacji o firmie, jej strategii i celów, a także o uzyskanych certyfikatach i nagrodach. Dzięki czytelnej architekturze informacji łatwo można zapoznać się z markami Agros-Nova.
Każda marka ma swoją podstronę brandu, gdzie znajdują się prezentacje poszczególnych kategorii produktowych, a także zdjęcia – dostępne w wysokiej rozdzielczości. Wartością dodaną dla użytkownika są również informacje o przeprowadzonych kampaniach i kalendarium wybranych marek.
Zobacz również
Istotnym elementem serwisu jest rozbudowane biuro prasowe, dostępne dla zalogowanych dziennikarzy. Znajdują się tam m.in. pełne wersje informacji prasowych, zdjęcia produktów oraz zakładów produkcyjnych, a także logotypy. Dodatkowo istnieje możliwość zapisania się na tzw. Press Alert, który powiadomi użytkownika o nowym materiale prasowym pojawiającym się na stronie.
Dla poszukujących pracy w strukturach firmy, Agros-Nova przygotowała zakładkę Kariera. Oprócz aktualnych ogłoszeń o pracę i możliwości aplikacji na nie, można także złożyć swoje cv, które trafi bezpośrednio do działu HR. Podobnie jak w dziale Dla prasy, w zakładce Kariera można zapisać się na powiadomienie. Job Alert poinformuje użytkownika o nowej rekrutacji w wybranym dziale.
W każdym momencie odwiedzający serwis mogą skontaktować się z firmą zarówno za pomocą e-maila jak i telefonu, aby podzielić się swoją opinią na temat produktów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing