Nowy serwis ogłoszeniowy dobre.pl

Na przełomie czerwca i lipca wchodzi na rynek nowy serwis ogłoszeniowy Dobre.pl. Jednak już dziś wybrani użytkownicy mogą zapoznać się z jego możliwościami.
O autorze
1 min czytania 2013-06-21

Siła marki, atrakcyjny i przejrzysty layout, rozbudowane funkcjonalności, prosty i praktyczny sposób zarządzania kontem użytkownika – to główne atuty wchodzącej na rynek platformy ogłoszeniowej.

W pierwszej fazie serwis Dobre.pl zaprezentuje dwa podstawowe działy: Dobre Rzeczy i Dobre Firmy, gdzie dodawanie ofert będzie całkowicie bezpłatne zarówno dla użytkowników indywidualnych, jak i przedsiębiorców. Na pierwszy 1000 użytkowników, którzy zarejestrują się w serwisie i dodadzą swoje ogłoszenia będą czekały promocje powitalne- bezpłatne pakiety promocyjne, umożliwiające wyróżnienie ogłoszeń na stronie wyników wyszukiwania. Najciekawsze, najlepiej dopracowane przez użytkowników ogłoszenia zostaną zaprezentowane również na stronie głównej.  

„Serwis dobre.pl wprowadza na rynek e-commerce nowe rozwiązania i nową jakość. Z jednej strony wypełnia lukę w ofercie istniejących serwisów ogłoszeniowych, a z drugiej proponuje rozwiązania komplementarne do obecnych na rynku porównywarek cen i serwisów aukcyjnych. Zarówno klienci indywidualni jak i przedsiębiorcy będą mogli bezpłatnie zamieszczać ogłoszenia oferowanych towarów w dziale Dobre Rzeczy a podmioty gospodarcze będą mogły prezentować i promować swoje firmy i marki w dziale Dobre Firmy. Takie połączenie będzie działać znacznie skuteczniej, dając przy tym większe możliwość dotarcia do jeszcze szerszej grupy odbiorców. Serwis Dobre.pl to nowa i nowoczesna platforma dopełniająca rynek e-commerce w Polsce” – mówi prezes Dobre Media i pomysłodawca serwisu dobre.pl, Sławomir Danilczuk.

W najbliższym czasie spółka planuje uruchomienie kolejnych sekcji serwisu Dobre.pl oraz  innowacyjnych funkcjonalności w działach Dobre Rzeczy i Dobre Firmy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj