Głównym założeniem projektu było stworzenie platformy omnichannel, która pozwoli korzystać z usług banku za pośrednictwem jednego serwisu – bez względu na to, czy jest on używany na komputerze, smartfonie czy w placówce.
Dla zachowania spójności estetycznej wielokanałowego rozwiązania, agencja K2 przygotowała zbiór zasad i elementów, definiujących wygląd aplikacji i innych produktów cyfrowych.
Zobacz również
Dodatkowym benefitem nowego serwisu jest rozbudowana aplikacja, służąca analizie danych finansowych klienta, która ułatwia zarządzanie domowymi finansami. Zbudowana jest w oparciu o płytką nawigację, umożliwiającą szybkie odnalezienie kluczowych funkcjonalności. Użytkownicy będą mogli analizować wydatki i przychody w podziale na kategorie nie tylko w ramach kont w Banku Pekao, ale również – dzięki dostosowaniu do dyrektywy PSD2 – zintegrować dane z kont w innych bankach.
Nowością w serwisie Pekao jest responsywność. Użytkownicy będą mogli wygodnie korzystać z bankowości on-line również na smartfonach – bez utraty dostępu do jego funkcjonalności.
Projekt został przeprowadzony w podejściu user-centered design: podczas procesu projektowego przeprowadzone zostały cztery rundy badań użyteczności, które pozwoliły na zweryfikowanie założeń projektu z prawdziwymi użytkownikami na etapie projektowania i wdrożenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
K2 jest również autorem projektu poprzedniego serwisu transakcyjnego Banku Pekao, który powstał w 2009 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing