Nowy serwis transakcyjny dla Banku Pekao S.A.

Agencja K2 zaprojektowała serwis transakcyjny i maklerski dla Pekao. Powstanie nowego systemu bankowości elektronicznej jest jednym z kluczowych elementów programu cyfrowej transformacji banku.
O autorze
1 min czytania 2019-12-06

Głównym założeniem projektu było stworzenie platformy omnichannel, która pozwoli korzystać z usług banku za pośrednictwem jednego serwisu – bez względu na to, czy jest on używany na komputerze, smartfonie czy w placówce.

Dla zachowania spójności estetycznej wielokanałowego rozwiązania, agencja K2 przygotowała zbiór zasad i elementów, definiujących wygląd aplikacji i innych produktów cyfrowych.

Dodatkowym benefitem nowego serwisu jest rozbudowana aplikacja, służąca analizie danych finansowych klienta, która ułatwia zarządzanie domowymi finansami. Zbudowana jest w oparciu o płytką nawigację, umożliwiającą szybkie odnalezienie kluczowych funkcjonalności. Użytkownicy będą mogli analizować wydatki i przychody w podziale na kategorie nie tylko w ramach kont w Banku Pekao, ale również – dzięki dostosowaniu do dyrektywy PSD2 – zintegrować dane z kont w innych bankach.

Nowością w serwisie Pekao jest responsywność. Użytkownicy będą mogli wygodnie korzystać z bankowości on-line również na smartfonach – bez utraty dostępu do jego funkcjonalności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Projekt został przeprowadzony w podejściu user-centered design: podczas procesu projektowego przeprowadzone zostały cztery rundy badań użyteczności, które pozwoliły na zweryfikowanie założeń projektu z prawdziwymi użytkownikami na etapie projektowania i wdrożenia.

K2 jest również autorem projektu poprzedniego serwisu transakcyjnego Banku Pekao, który powstał w 2009 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się