Nowy serwis WINIARY Smakasze

Marka WINIARY zebrała wszystko, co warto wiedzieć o kaszach i uruchomiła na swojej stronie nowy serwis Smakasze.pl! To skarbnica wiedzy na temat rodzajów kasz, ich wartości odżywczych czy sposobów przygotowania. A na dokładkę wiele pysznych przepisów i ciekawostek z kaszą w roli głównej.
O autorze
1 min czytania 2014-11-21

Jęczmienna, gryczana, jaglana – znamy je doskonale! A bulgur, amarantus i quinoa? Te kasze to dla większości z nas teren jeszcze nierozpoznany. Z pomocą przychodzi marka WINIARY, która w serwisie Smakasze.pl zebrała wszystko, co o kaszach warto wiedzieć. Dowiemy się, jakie są rodzaje kasz, skąd pochodzą, co je wyróżnia, jakie cenne składniki zawierają, a także z czym smakują najlepiej. Przepisy to jak zawsze mocna strona marki WINIARY, która od lat inspiruje do eksperymentowania w kuchni i przygotowywania pysznych i zdrowych posiłków!

W serwisie znajdują się informacje praktyczne, jak ta, że kasza gryczana jest idealna dla alergików, bo nie zawiera glutenu, a manna zawiera dużą ilość jodu. Znajdziemy również ciekawostki, np. jak zboże staje się kaszą oraz porady, m.in. jak zachęcić dziecko do jedzenia kaszy. Na nurtujące pytania odpowiada dietetyk Agnieszka Piskała.

Marka WINIARY przygotowała również super pomocnik – minutnik, dzięki któremu ugotujemy idealną kaszę. Wystarczy wybrać rodzaj z listy i ustawić ilość, którą chcemy przygotować (np. 2 szklanki). Minutnik pokaże, ile wody potrzeba, a gdy kasza będzie idealnie ugotowana poinformuje nas o tym alarm.

Odwiedź serwis Smakasze.pl, przekonaj się, że przygotowanie smacznego posiłku z wykorzystaniem kaszy jest łatwe i szybkie. Zostań prawdziwym Smakaszem!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncept kreatywny i wykonanie serwisu odpowiada agencja Lemon Sky JWT, wsparcie mediowe zapewnia dom mediowy MEC Global, a za komunikacją serwisu na facebooku odpowiedzialna jest agencja VML.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się