Nowy sklep Goldsaver.pl startuje z kampanią „Stać Cię na złoto”

Komunikację wspierają edukacyjne materiały przygotowane we współpracy m.in. z Maciejem Samcikiem z Subiektywnie o finansach, Tomaszem Jaroszkiem – autorem bloga Doradca TV oraz Dorotą Sierakowską – analityczką surowcową i CEO Girls Money Club.
O autorze
1 min czytania 2023-06-14

Goldsaver.pl to nowy sklep internetowy, w którym można kupić sztabkę złota „po kawałku”, bez wydawania jednorazowo dużej kwoty, samemu decydując o częstotliwości zakupów. Wystartowała kampania launchingowa pod hasłem „Stać Cię na złoto”. Marka przekonuje, że każdy może sobie pozwolić na własną uncję złota. Za strategię, kreację oraz produkcję odpowiada agencja Neon Shake.

Działania prowadzone przez Neon Shake obejmą takie obszary jak: digital, media społecznościowe i influencer marketing. Zaangażowani twórcy to m.in. Maciej Samcik – bloger, publicysta, ekonomista oraz właściciel serwisu Subiektywnie o finansach. Razem z Goldsaverem przygotuje edukacyjny raport specjalny o oszczędzaniu w złocie. Z marką współpracuje również Tomasz Jaroszek – autor bloga Doradca.TV i książki „Śladami Warrena Buffetta” oraz Dorota Sierakowska, analityczka surowcowa w jednym w wiodących domów maklerskich w Polsce, autorka książki „Świat surowców” i CEO społeczności Girls Money Club.

Planowaniem i zakupem mediów oraz działaniami PR zajmuje się dział marketingu Goldsavera. Za identyfikację wizualną Goldsaver.pl odpowiada agencja thesign.digital, a kampanie performance prowadzi agencja Whites.

Więcej o sklepie Goldsaver.pl: https://goldsaver.pl/

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Tomasz Osman (SAVICKI): Phygital jest teraz trendem w branży jubilerskiej

– Na początku mało kto w nas wierzył. Dużo osób zastanawiało się, w jaki sposób chcemy rywalizować z tak dużymi graczami. Koncept który przyjęliśmy, to mocne skupienie na produktach – mówi Tomasz Osman, prezes zarządu i współwłaściciel marki jubilerskiej SAVICKI.

Słuchaj podcastu NowyMarketing