W filmie trwającym ponad cztery minuty, technologia Dolby została zaprezentowana poprzez pokazanie codziennej pracy Alexandra oraz jej efektów.
– Dzięki połączeniu scen dokumentalnych, w których bohater przygotowuję się do pracy, z prawdziwymi ujęciami morskich stworzeń, udało się ująć zarówno świat jaki widzimy na co dzień, jak i ten nieco magiczny, odrealniony, skryty pod powierzchnią oceanu. Alex łączy w sobie cechy naukowca i artysty, a jego postać doskonale oddaje ducha Dolby – mówi Michał Misiński, reżyser.
Zobacz również
Za postprodukcję obrazu i dźwięku odpowiada firma Juice. Zdjęcia odbywały się w Polsce, kampania jest skierowana na rynek amerykański.
Michał Misiński – reżyser, który w ciągu ostatnich dziesięciu lat zrealizował ponad sto kampanii i filmów dla dużych, międzynarodowych marek. Reżyserował reklamy w Japonii, Chinach, USA i wielu krajach europejskich dla m.in. IBM, Mitsubishi, Toyota, Huawei, czy Abeja. W 2019 r. jego dwa projekty dla Abeja oraz Mitsubishi znalazły się w finale międzynarodowego festiwalu animacji i postprodukcji AEAF w Australii. Na swoim koncie ma również nagrody konkursów Animago, New York Festival czy Cresta.
W swojej pracy łączy magię postprodukcji ze scenami fabularnymi. Jego projekty, to często bardzo duże produkcje, realizowane nawet na kilku kontynentach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing