Nowy spot Łomża 0,0% „W swoim tempie”

Reklama Łomży 0,0 % to już czwarta odsłona platformy komunikacyjnej „ W swoim tempie”, która wystartowała 8 maja i potrwa do końca wakacji. Adam Woronowicz, jeden z najlepszych polskich aktorów zachęca do spróbowania bezalkoholowego wariantu Łomży.
O autorze
1 min czytania 2021-08-05

– Łomża 0,0% to smak prawdziwego piwa i 0% alkoholu. Jest świetną alternatywą dla tych, którzy szukają orzeźwienia oraz pełnego, piwnego smaku w piwie bezalkoholowym. Stosując innowacyjny proces filtracji usuwamy alkohol z naszego piwa dopiero w końcowej fazie jego produkcji. To gwarancja, że Łomża 0,0% zawsze smakuje wybornie – powiedziała Paulina Grodzińska, dyrektor ds. marketingu Van Pur S.A.

Spoty emitowane są w ogólnopolskich stacjach TV oraz w Internecie. Filmy reklamowe w sierpniu będą wyemitowane ponad 8 tysięcy razy.

Za kreację i produkcję filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiada agencja reklamowa Brasil Warsaw, producent filmowy Wojtek Pałys ( koproducent nominowanego do Złotej Palmy w Cannes filmu „Venus w futrze”), reżyser kinowych hitów Sam Akina ( „Mayday” ), operator Piotr Sobociński, autor zdjęć do wielu uznanych polskich filmów (nominowane do Oscara „Boże Ciało”). Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono domowi Mediacom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj