Podczas PlayStation Showcase 2021 firma Sony zaprezentowała światu swoją ofertę nadchodzących gier, które mają być zachętą do kupowania konsol i gadżetów tego producenta. Poza zapowiedziami najgorętszych tytułów (m.in. „God of War Ragnarok” czy „Gran Turismo 7″) mogliśmy zobaczyć także spot od Sony Interactive Entertainment – „Play Has No Limits”.
Ten niezwykle widowiskowy spot składa się z różnych scen, które mogłyby być fragmentami filmów. Cała zapowiedź przypomina właśnie trailer kinowego hitu ze świetnymi efektami specjalnymi. Oprócz genialnej warstwy wizualnej mamy w nim również wiele smaczków, które powinni wychwycić wszyscy fani klasyków świata gier – nie tylko tych dedykowanych na konsole.
Zobacz również
W reklamie możemy zauważyć nawiązania do legendarnej serii „Final Fantasy” (słowo „Valisthea” pojawiająca się na dworcowym wyświetlaczu przyjazdów i odjazdów) czy też gry ze słynnym jeżem Sonic (symbolem jest złoty pierścień). W jednej ze scen dostrzeżemy także charakterystyczny mural, którym Sony zapowiedziało remaster „Uncharted: Legacy of Thieves Collection”.
W 41-wszej sekundzie spotu widzimy również tajemnicze zjawy, które nawiązują do klasyka znanego wszystkim kiedykolwiek grającym na legendarnym Pegasusie.
Sprawne oko zauważy także subtelne odniesienia do serii „Horizon”, „God of War” i oczywiście „Gran Turismo 7″. Całość zmontowana jest naprawdę znakomicie, dzięki czemu spot powinien cieszyć oko nie tylko fanów gier, ale także miłośników kina.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing