Powolnie przesuwająca się kamera wzdłuż krajobrazu łąki i drzew, które kołyszą się od powiewu wiatru. W tle zaś słychać rozmowę, a wraz z nią na dole ekranu stopniowo pojawiają się miniaturowe zdjęcia zabawek, gier, słodyczy czy książek.
Tak prezentuje się spot Poczty Polskiej, który zamiast reklamować usługi dostępne w placówkach, skupia się na promocji produktów, które możemy tam znaleźć. W opisie kreacji zamieszonej na profilu Poczty Polskiej na YouTubie widnieje hasło „Na każdą okazję. Przy okazji. Dla najbliższych.”
Zobacz również
Spot szybko zdobył duży rozgłos, lecz nie z tych powodów, dla których powinien. Internauci krytykowali reklamę głównie za to, że nie promuje usług oferowanych przez Pocztę Polską, a produkty, które można tam kupić. „Właśnie dlatego wolę wysłać list polecony kurierem za 15 zł niż czekać aż babcia w berecie wybierze jeden z 30 kalendarzy z papieżem” – napisał jeden z użytkowników YouTube’a.
Inni natomiast skrytykowali spot za kiepską jakość. „Stockowy film z polem, stockowe obrazki, czarny pasek na pół ekranu i paskudnie wklejone logo w rogu ekranu. Doprawdy, piękna ta reklama cała…” – czytamy w komentarzach.
A wy co sądzicie o nowym spocie Poczty Polskiej? 😉
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Aktualizacja 10.04
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak się okazało owy spot kosztował całe 3867 zł.
PS
Polskie marki szybko zdążyły odpowiedzieć na spot Poczty Polskiej.
PS2
Sprzedaż wydawnictw i produktów w placówkach pocztowych to szybko rosnący segment biznesowy Poczty Polskiej. Tylko w pierwszym półroczu 2018 r. klienci w placówkach pocztowych nabyli ponad 12 mln egzemplarzy gazet i ponad 1,5 mln szt. książek.