Dotychczas pracował on w dziale Client Service agencji Grey, gdzie odpowiadał głównie za obsługę marek Cyfrowego Polsatu i Redd’sa. Jest absolwentem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
„Dołączenie Kuby do naszego zespołu to naturalny element rozwoju agencji. Kuba wnosi do nas jakże cenne świeże spojrzenie i młodość, a jednocześnie spojrzenie na strategię komunikacji marek, które jest zbieżne z naszym i wpisuje się w filozofię istniejącej już ponad dwa lata firmy. A to nie koniec wzmocnień.” – komentuje Wojtek Walczak, współzałożyciel i partner w agencji Melting Pot.
Zobacz również
Melting Pot to agencja strategiczna założona w 2012 roku przez Wojtka Walczaka i Radosława Kaczmarka. W swojej filozofii stawia na wypełnienie luki na rynku usług strategicznych i łączenie eksperckich kompetencji ATL i Digital. Jej główne obszary kompetencji to: projektowanie strategii marki i strategii komunikacji marki, warsztaty strategiczne i szkolenia. Od roku 2014 ściśle współpracuje z domem badawczym IRCenter tworząc markę BrandBloostream. Także od 2014r. jej założyciele współtworzą nowy kierunek studiów na SWPS „Marketing w social media”.
Więcej informacji na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]