Anita dotychczas pracowała w dziale Client Service agencji Cam Media, gdzie zajmowała się obsługą m.in. takich klientów jak PGNiG, Poczta Polska oraz PGE EJ.
Anita ukończyła studia wyższe o kierunku Filologia Polska, specjalizacja Filologia dla mediów, na Uniwersytecie Warszawskim.
Zobacz również
„Dołączenie Ani do grona strategów agencji, to kolejny krok w naszej strategii rozwoju, stawiającej na wyszukiwanie młodych i ambitnych talentów oraz silnych osobowości. A taką osobą jest Ani, która daje nam bezcenne spojrzenie na marki z kobiecej i młodej perspektywy oraz idealnie wpisuje się w filozofię działania Melting Pot.” – komentuje Wojtek Walczak, współzałożyciel i partner w agencji Melting Pot.
Melting Pot to agencja strategiczna założona w 2012 roku przez Wojtka Walczaka i Radosława Kaczmarka. Jej główne obszary kompetencji to: Brand consulting w tym doradztwo przy pozycjonowaniu, repozycjonowaniu, NPD i strategii marki, projektowanie całościowej strategii komunikacji (ATL, digital, shopper, social), kompleksowe warsztaty strategiczne, badania rynku i szkolenia.
Więcej informacji na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing