Aga Nowak Dadas obejmie w Feeders Agency stanowisko art directora. Związana z branżą od 4 lat, pracowała w Saatchi&Saatchi IS oraz McCann Worldgroup Polska, tworząc zarówno projekty ATL-owe, jak i digital. Na koncie ma 3 nagrody KTR (srebro, brąz i Best of Facebook) za ilustracje i aplikację „Pastempomat” dla Dawida Podsiadło oraz brązowe Effie w kategorii Smart Budget dla „The Dark” by Wyborowa. Tworzyła również kampanie reklamowe promujące YC Cannes i YC Integrated. Absolwentka Wydziału Sztuki Mediów na ASP w Warszawie, studiowała Fotografię na Royal Academy of Fine Arts w Antwerpii.
Adam Czartoryski pracuje w Feeders Agency jako creative copywriter. W branży od 5 lat, doświadczenie zdobywał w agencjach Havas, K2 i Cut The Mustard. Do tej pory tworzył projekty m.in. dla Heinekena, Lecha, Otomoto i Etopiryny. Wyróżniony w konkursie otwartym Golden Drum OFF w kategorii Print oraz nominowany do nagrody KTR za NC+ „Kibicem jesteś zawsze”.
Zobacz również
Feeders.agency to agencja kreatywna założona przez Kubę Sagana i Łukasza Szczybelskiego. Specjalizuje się w obszarach branded entertainment, social storytelling i digital. Agencja powstała na początku tego roku, a jej pierwszymi klientami są BNP Paribas (social storytelling, akcje specjalne), Durex (obsługa 360), OFF Festival (obsługa digital) oraz Żubrówka Czarna (branded entertainment, social). Wspólnie z 2012 Agency (założoną przez Macieja Maraska i Przemka Bogdanowicza) tworzy grupę reklamową, wspierającą się w realizacji kampanii zintegrowanych.