Rakowski jest związany z reklamą od ponad pięciu lat. Pracował m.in. w Havas Worldwide Warsaw Digital, Netizens Peppermint, a także jako freelancer. Realizował m.in. projekty dla: 5’asec, Bank Pekao, Coca-Cola, Kompania Piwowarska, Nescafé, Orange, Panasonic, Peugeot, Powerade, Rexona Women, Unilever.
Kamieniecka posiada pięcioletnie doświadczenie, które zdobywała, pracując m.in. w Netizens Peppermint, Vacaloca, Ogilvy czy Mather Communications. Realizowała projekty dla takich marek, jak: Avon, Bank BPH, Ford, NESCAFÉ Dolce Gusto, Millennium Bank, Sodexo, TUI.
Zobacz również
– Dołączenie nowych osób do jednego z dwóch zespołów kreatywnych agencji jest kolejnym etapem długofalowego procesu budowy kompetencji graficzno-copywriterskich w Warszawie – wyjaśnia Sławomir Wala, Production Director OS3.
Jednym z pierwszych wspólnych projektów Kamienieckiej i Rakowskiego była kampania BMW ConnectedDrive, której strona otrzymała tytuł „Website of the day” CSS Design Awards.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]