W skład nowego zarządu wchodzą:
- Anna Karczmarczuk (Ipsos) – prezes zarządu
- Michał Lutostański (Kantar) – wiceprezes zarządu
- Tomasz Opalski (ING) – członek zarządu
- Leszek Szycman (Sanofi) – członek zarządu
- Agnieszka Warzybok (Decode) – członkini zarządu
- Robert Zydel – członek zarządu
– Bardzo cieszę się, że członkinie i członkowie PTBRiO zdecydowali się powierzyć właśnie mnie misję zarządzania towarzystwem. Skład nowego zarządu, z którym będę miała zaszczyt współpracować dowodzi, że PTBRiO będzie umacniało swoją pozycję multidyscyplinarnego think tanku promującego znacznie wiedzy o człowieku, społeczeństwie i konsumentach. Towarzystwo jest bardzo różnorodną społecznością profesjonalistów, w której gronie mamy badaczy, analityków, strategów, marketerów, UXowców, naukowców i ekspertów wielu innych profesji, dlatego możemy doskonale pokazywać potencjał łączenia perspektyw. Chcemy wspólnie jeszcze wyraźniej podkreślać wartość badań w zarządzaniu biznesem i sferą publiczną, a także uczyć jak profesjonalnie robić badania i mądrze interpretować ich wyniki. Ta wiedza wydaje się obecnie nie do przecenienia – mówi Anna Karczmarczuk, prezes zarządu PTBRiO.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Anna Karczmarczuk jest absolwentką Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą badawczą związana od 1993 roku, zdobywała doświadczenie zarówno po stronie agencji badawczej (CASE, TNS OBOP, TNS Polska), jak i po stronie Klienta (PTC Era). Obecnie jest prezesem Ipsos Polska. Najbliższe jej zawodowemu sercu jest badawcze wsparcie dla rozwoju marek. Należy do PTBRiO i ESOMARu. Miłośniczka koni, w wolnym czasie towarzysząca dorastającej córce w wyczynowym uprawianiu jeździectwa.