NOWY®ŁAD – Szkolak, Połoska i Stremski startują z nowym projektem

Marzena Szkolak, Filip Połoska i Paweł Stremski zakładają grupę kreatywną NOWY®ŁAD. „Chcemy łączyć zdolnych ludzi, odważne marki i media”.
O autorze
1 min czytania 2021-02-24

– Budowaliśmy największe internetowe media w Polsce i widzimy w branży kreatywnej deficyt wiedzy medialnej, jak robić projekty, które są głośne i naprawdę angażują odbiorców. Kochamy niestandardowe działania i nasze ogromne doświadczenie chcemy przełożyć na spektakularne, autentyczne akcje, treści i wydarzenia, które zmieniają nasze otoczenie – mówi Paweł Stremski.

Marzena Szkolak to laureatka Grand Prix i Tytanowego Lwa Cannes Lions za projekt „Ostatni Twój Weekend”, oraz była dyrektorka rozwoju marki Gazeta.pl. Filip Połoska do niedawna pełnił funkcję międzynarodowego redaktora naczelnego NOIZZ, a Paweł Stremski to były redaktor naczelny i dyrektor Gazeta.pl, obecnie współtwórca Targów Rzeczy Ładnych.

– Przez lata staliśmy na czele dużych zespołów i tworzyliśmy innowacyjne projekty mediowe i marketingowe w ramach Agory i RASP. Świetnie się znamy, uwielbiamy ze sobą pracować i uznaliśmy, że właśnie teraz, w czasie dużych zmian i przewartościowań, warto wystartować z własnym projektem – mówią założyciele NOWEGO®ŁADU.

Grupa będzie tworzyć niestandardowe projekty offline i online, pomagać świadomym markom budować strategię komunikacji, przeprowadzać kreatywne akcje, organizować wydarzenia i wydawać oryginalne publikacje. Szkolak, Połoska i Stremski planują też szkolenia o contencie, mediach i trendach dla agencji i marek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Naszą siłą jest łączenie najzdolniejszych ludzi na rynku. Nie nazywamy się „agencją”, bo nie chcemy budować agencyjnych struktur i startować w przetargach – mówi Filip Poloska.

– Do naszych, osadzonych w „nowej normalności” pomysłów, będziemy przekonywać klientów, łączyć ich z mediami i robić projekty, które się pamięta – dodaje Marzena Szkolak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grupa NOWY®ŁAD współpracuje już z kilkoma markami i pracuje nad własnymi projektami. Na jej stronie można przeczytać: „Mamy całe ściany zapisanych pomysłów i nie możemy się doczekać ich realizacji”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Branding NOWY®ŁAD przygotowali Bartek Walczuk i Julia Konopka ze studia It’s Osom! (Studios), odpowiedzialni między innymi za identyfikację projektów Dawida Podsiadło.

Więcej informacji na stronie www.grupanowylad.pl.