Podczas tegorocznej edycji badania przeprowadzi nowy partner badawczy – ARC Rynek i Opinia. Nowością będzie także Program Brand Leaders, czyli cykl szkoleń dla osób zarzadzających markami.
Z początkiem września rusza kolejna edycja Superbrands, projektu nagradzającego liderów wśród marek konsumenckich i biznesowych. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom laureatów organizatorzy zapraszają do współpracy najlepszych ekspertów w dziedzinie marketingu. W tym roku partnerem badawczym projektu została firma ARC, która przygotuje badanie rynkowe online na próbie 15 000 respondentów. Konsumenci oceniać będą znajomość marek oraz wskazywać, czy poleciliby je innym. Odpowiedzą także na pytanie otwarte o rolę, jaką w ich życiu odgrywa marka. Łącznie pod ocenę poddanych zostanie prawie 1900 marek a konsumenci będą mieli możliwość nominowania dodatkowych.
Zobacz również
Marki obdarzone największym uznaniem badanych zostaną następnie ocenione przez Radę Marek, w skład której wchodzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR.
W nowej edycji większa uwaga zostanie poświęcona markom biznesowym. Dedykowana Rada Marek podczas specjalnych obrad wybierze najsilniejsze marki biznesowe, które zostaną wyróżnione tytułem Business Superbrands. – Marki działające w sektorze B2B oraz marki korporacyjne są coraz częściej bardzo konsekwentnie i świadomie budowane, dlatego też stworzyliśmy nową metodologię Business Superbrands dzięki której będziemy mogli wyselekcjonować te, które radzą sobie najlepiej. – mówi Monika Kowalewska, Dyrektor Projektu.
Wyniki tegorocznej edycji Superbrands oraz Business Superbrands zostaną ogłoszone w listopadzie. Wtedy też poznamy zwycięzców w poszczególnych kategoriach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Tegorocznej edycji towarzyszyć całoroczny cykl warsztatów przywództwa marketingowego, skierowany do profesjonalistów pracujących na sukces rynkowy marek. Program Brand Leaders został opracowany we współpracy z firmą szkoleniowo-doradczą Lidermatic oraz grupą partnerów branży marketingowej. Cykl ruszy pod koniec października.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Superbrands 2013/2014 zakończy jubileuszowa gala z okazji 10-lecia projektu w Polsce. – W 2014 roku będziemy obchodzić 10-lecie Superbrands w Polsce, z tej okazji gala zorganizowana zostanie w zupełnie nowej, oryginalnej formule. – zdradza Monika Kowalewska, Dyrektor Projektu. Więcej szczegółów już wkrótce.
NowyMarketing objął Superbrands patronatem medialnym.