Najważniejsze wydarzenie dla Państwa marki w 2016 roku
Plotek, czyli showbiznesowa odnoga Gazeta.pl, wyprzedził w zasięgu miesięcznym najpierw Pudelka, potem Plejadę i stał się największym serwisem w segmencie People.
Najważniejszy sukces dla Państwa marki w 2016 roku
Najwyższe oceny od klientów w corocznym badaniu internetowych biur reklamy realizowanym przez Media Marketing Polska. Gazeta.pl ma najwyżej oceniane biuro reklamy internetowej w Polsce. To duże zobowiązanie, bo tej pozycji nie da się już poprawić, można ją tylko utrzymać.
Zobacz również
Najtrudniejsze wyzwanie dla Państwa marki w 2016 roku
Coraz większe uzależnienie od Facebooka. Ale chyba radzimy sobie z tym całkiem dobrze. Żaden polski portal nie miał w 2016 roku takich wzrostów, jeśli chodzi o liczbę wizyt z Facebooka.
Najciekawsze trendy dla Państwa marki w 2016 roku
Wzrost znaczenia reklamy programatycznej.
Jak oceniają Państwo obecną kondycję branży marketingowej w Polsce?
Wysoko. Bodaj po raz pierwszy udało się polskiej branży marketingowej zrealizować kampanię reklamową, która odbiła się szerokim echem na całym świecie. Chodzi oczywiście o kampanię Allegro z dziadkiem uczącym się angielskiego.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
O planach na 2017 nie mogę mówić, jesteśmy spółką giełdową. 🙂
Słuchaj podcastu NowyMarketing