NowyMarketing prognozuje rok 2017: Gazeta.pl

NowyMarketing prognozuje rok 2017: Gazeta.pl
O podsumowanie roku 2016 i prognozy na 2017 poprosiliśmy kilka dużych marek. Na nasze pytania odpowiedział również Michał Rutkowski, Dyrektor Marketingu Gazeta.pl.
O autorze
1 min czytania 2017-02-06

Najważniejsze wydarzenie dla Państwa marki w 2016 roku

Plotek, czyli showbiznesowa odnoga Gazeta.pl, wyprzedził w zasięgu miesięcznym najpierw Pudelka, potem Plejadę i stał się największym serwisem w segmencie People.

Najważniejszy sukces dla Państwa marki w 2016 roku

Najwyższe oceny od klientów w corocznym badaniu internetowych biur reklamy realizowanym przez Media Marketing Polska. Gazeta.pl ma najwyżej oceniane biuro reklamy internetowej w Polsce. To duże zobowiązanie, bo tej pozycji nie da się już poprawić, można ją tylko utrzymać.

Najtrudniejsze wyzwanie dla Państwa marki w 2016 roku

Coraz większe uzależnienie od Facebooka. Ale chyba radzimy sobie z tym całkiem dobrze. Żaden polski portal nie miał w 2016 roku takich wzrostów, jeśli chodzi o liczbę wizyt z Facebooka.

Najciekawsze trendy dla Państwa marki w 2016 roku

Wzrost znaczenia reklamy programatycznej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak oceniają Państwo obecną kondycję branży marketingowej w Polsce?

Wysoko. Bodaj po raz pierwszy udało się polskiej branży marketingowej zrealizować kampanię reklamową, która odbiła się szerokim echem na całym świecie. Chodzi oczywiście o kampanię Allegro z dziadkiem uczącym się angielskiego.

O planach na 2017 nie mogę mówić, jesteśmy spółką giełdową. 🙂

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pozostałe podsumowania roku 2016 przeczytacie tu >

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się