Najważniejsze wydarzenie dla Państwa marki w 2016 roku
Warsztaty JOHNSON’S® Baby edukujące rodziców i położne na temat istotności wielozmysłowej stymulacji dzieci. Do prowadzenia warsztatów zaangażowaliśmy ekspertów JOHNSON’S®: psychologa, eksperta kosmetycznego, uwielbianego przez mamy i położne fizjoterapeutę Pawła Zawitkowskiego oraz jedyną w Polsce senselierkę. Udało nam się dotrzeć do wielu rodziców, przekazując im bardzo cenną wiedzę w formie aktywnych, angażujących warsztatów. Zebraliśmy bardzo dużo testimoniali od rodziców, a materiał video posłuży nam do budowania kampanii na YT w tym roku. Pozytywna także okazała się współpraca z blogerami – mimo że jest to kapryśna i trudna do okiełznania grupa influencerów to zostaliśmy wyróżnieni relacjami z warsztatów w najbardziej opiniotwórczych blogach parentingowych w Polsce.
Najważniejszy sukces dla Państwa marki w 2016 roku
Bardzo dobrze przyjęta forma warsztatów dla rodziców i położnych – nie spodziewaliśmy się takiego aplauzu i olbrzymiego zainteresowania rodziców. Jak widać, w tej kategorii edukacji nigdy nie jest za mało. W tym roku zamierzamy powtórzyć ten sukces.
Zobacz również
Najtrudniejsze wyzwanie dla Państwa marki w 2016 roku
Wejście na rynek kosmetyków emolientowych spowodowało u nas zwiększenie konieczności edukacji rodziców w zakresie tego, czym są emolienty oraz w jaki sposób działają na skórę dziecka i dlaczego stosowanie emolientów na zdrową skórę dziecka nie jest wskazane.
Najciekawsze trendy dla Państwa marki w 2016 roku
Nieustająca edukacja i podążanie za konsumentem, nowe formy komunikacji, live streamingi video w social media, nowe formy w mobile, takie jak Canvas – to są także dla nas trendy i wyznaczniki komunikacji w 2017 roku.
Jak oceniają Państwo obecną kondycję branży marketingowej w Polsce?
Potrzeba większej edukacji i obalania mitów o składnikach kosmetycznych, które wytworzyły się w branży przez lata. Połączenie współpracy Polskiego Związku Kosmetycznego i niezależnych ekspertów w tej kwestii będzie kluczowe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jakie macie Państwo najważniejsze plany na 2017 rok?
Kontynuujemy strategię digitalową dla marki JOHNSON’S®. Na pewno będziemy budować komunikację synergicznie w kanałach offline i online. W nowym roku będziemy starali się przenieść formę warsztatów dla rodziców i położnych z ekspertami JOHNSON’S® do świata wirtualnego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jakie wyzwania czekają Państwa w 2017 roku?
Marka JOHNSON’S® istnieje w Polsce już 20 lat, a mimo to wciąż stawiamy sobie nowe wyzwania w jej prowadzeniu. Nasza grupa celowa jest dynamiczna i wciąż rotuje, zmieniamy się dla kolejnych pokoleń i wchodzimy w nowe kanały komunikacji razem z nimi. Idea marki JOHNSON’S® to So Much More™, czyli znacznie więcej niż tylko produkty, chcemy dalej pomagać rodzicom i położnym w budowaniu ich wiedzy na temat zdrowego i szczęśliwego rozwoju maluszków.
Jakich trendów możemy spodziewać się w 2017 roku?
Nasza grupa celowa to pokolenie milenijnych mam, dla których digital stanowi źródło wiedzy i praktycznych wskazówek. Tak jak cała branża, my także obserwujemy rosnący trend kontentu video, a YT jest drugą najczęściej wybieraną wyszukiwarką video i chcemy to wykorzystać.
Czy planują Państwo istotne zmiany w strukturze budżetu na 2017 r.? Czy któreś kanały znacząco stracą lub zyskają na znaczeniu?
Digital jest bardzo ważny dla marki. Podążamy za naszymi konsumentkami i stawiamy w strategii na angażujący kontent. Jesteśmy pewni, że formy video ucieszą mamy.