NowyMarketing – wydanie specjalne: E-commerce 2023/2024

NowyMarketing – wydanie specjalne: E-commerce 2023/2024
Co ma największy wpływ na efektywność sprzedaży w e-commerce? Które pozytywne i negatywne czynniki oraz trendy mają obecnie największy wpływ na branżę? Na te i wiele innych pytań szukamy i znajdujemy odpowiedzi w naszej najnowszej publikacji.
O autorze
1 min czytania 2023-10-03

Weszliśmy właśnie w Q4 2023 roku. Dla e-commerce ten ostatni kwartał zawsze jest najintensywniejszym okresem w roku. A ten rok jest wyjątkowy. Z resztą, paradoksalnie, jak kilka ostatnich. Każdy był trudny na swój wyjątkowy sposób. I każdy rzucał nam kolejne wyzwania.

SPRAWDŹ TERAZ > NowyMarketing – wydanie specjalne: E-commerce 2023/2024

Jednak oprócz wyzwań, trafiały do nas również rozwiązania. Nowe technologie zaczęły mieć wpływ na branżę e-commerce (jak również na konsumentów) na niespotykaną do tej pory skalę. Prym wiedzie tutaj oczywiście sztuczna inteligencja.

– Kiedy sprawdziliśmy jak nasze algorytmy AI radzą sobie z personalizacją oferty, pierwsze wyniki były dla nas szokujące i wręcz niewiarygodne – mówi Katarzyna Dziwulska, Dyrektor Pionu Strategii i Transformacji Cyfrowej PKO Banku Polskiego – Postanowiliśmy jednak przetestować podpowiedzi, które okazały się bardzo trafne. Nowoczesne narzędzia potrafią znajdywać powiązania, których nie jest w stanie wychwycić nawet najlepszy analityk. Dzięki nim, sprzedawcy mogą nie tylko zwiększyć sprzedaż, ale co ważniejsze – budować lepsze doświadczenie klientów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wdrażana praktycznie na każdym etapie sztuczna inteligencja, pliki produktowe, płatności odroczone, rozwiązania low-code i no-code, automaty paczkowe, nowe regulacje i zmiana podejścia do influencerów i mediów społecznościowych to tylko niektóre z trendów, które kształtują dziś e-commerce. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spis treści:

Partnerzy publikacji:

Partner główny: PKO Bank Polski

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się