Papya Films i reżyser Sune Sørensen dla Nreal
W czymś, co przypomina scenę z filmu niezależnego, spotykamy czteroosobową rodzinę, która odwiedza dom opieki, aby złożyć wizytę podupadającej na zdrowiu babci. Staruszka nie może rozpoznać swoich wnuków, nie mówiąc już o własnym synu.
Bohaterów łączy trudna relacja. Nick to prawie dorosły syn, który wkrótce się wyprowadzi, z kolei Sam to nieco kontrolujący tata, który nie może odpuścić. Podczas trudnego spotkania oboje stają się coraz bardziej sfrustrowani. W końcu Nick wybiega z sali, aby po kilku godzinach wrócić z wypełnionym po brzegi samochodem.
Zobacz również
– Praca z Adams Fan, agencją i klientem była wielką przyjemnością. Współpraca twórcza była fenomenalna ze względu na daną mi swobodę. Taki poziom zaufania i zaangażowania jest dziś rzadkością – i warto go pielęgnować – mówi reżyser Sune Sorensen.
– Rozluźnienie obaw związanych z pandemią i końcem izolacja, sprawiło, że coraz więcej osób jest wreszcie gotowych do wyjścia z domów na spotkania z bliskimi. Naszym celem było przypomnieć, że wspomnienia, zwłaszcza te wspólne, mogą być najlepszym prezentem dla najbliższych – mówi CCO, Adams Fan.
– Kampania ta jest wyjątkowo ważna ponieważ wprowadza produkt Nreal na rynek amerykański. Okulary, które pojawiają się w filmie w bardzo nowatorski sposób, stały się centralnym punktem w trakcie produkcji. „Zwykle lokowanie produktów w opowieści staje się bolesne lub, w najlepszym wypadku, niezgrabne. W przypadku naszego filmu, naprawdę podobał mi się sposób, w jaki udało się wywołać zaintrygowanie u widza w ciągu całej historii, co – mam nadzieję – utrzyma widzów zaangażowanych do końca – kontynuuje Sorensen.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Adams Fan był głównym prelegentem podczas Cannes Lions 2019 i zarówno on, jak i Sune Sorensen zdobyli uznanie krytyków, a także światową uwagę za inne świąteczne spoty – m.in. Doc Morris „Take Care” i Teleflora.
Słuchaj podcastu NowyMarketing