Zlecenie obejmuje opracowanie strategii działań, kampanię mediową, rozbudowanie serwisu internetowego, działania PR, produkcje video, działania w Social Mediach oraz jawną kampanię na forach internetowych realizowaną w formie Online Eksperta.
Celem kampanii jest budowanie świadomości i edukacja rodziców w zakresie problemu jakim jest moczenie nocne u dzieci. Pomimo, że problem ten dotyczy około 270 000 dzieci w Polsce, jest on często bagatelizowany.
Zobacz również
Kampania mediowa przeprowadzona będzie przez dział performance marketingu NuOrder z użyciem systemu Double Click. PR zostanie wsparty działaniami kontent marketingu.
Kampania zostanie uzupełniona działaniami z udziałem blogerów.
Ferring to nie jedyny klient z branży farmaceutycznej obsługiwany przez NuOrder. Agencja współpracowała z takimi firmami jak: Polpharma, Bayer, Boiron, DoppelHerz, Gedeon Richter, GlaxoSmithKline, Janssen-Cilag, Johnson & Johnson, Nepentes, Polpharmex, USP Zdrowie, Walmark, Valeant.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing