Wieloetapowa kampania wystartuje 2 czerwca i potrwa do końca roku.
Firma GASPOL SA powierzyła NuOrder budżet reklamowy na działania związane łącznie z ośmioma produktami. Będą to produkty typu B2C: gaz płynny dla klientów indywidualnych (instalacje przydomowe), gruntowe pompy ciepła oraz produkty B2B: gaz płynny dla klientów komercyjnych (instalacje zbiornikowe w firmach), gaz płynny dla instalacji sieciowych, mikrokogeneracja, LNG dla klientów komercyjnych lub osiedli, energia elektryczna, gaz ziemny.
Zobacz również
Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie kompleksowej strategii kampanii marketingowej, mającej na celu pozyskiwanie leadów sprzedażowych. W kampanii zostaną wykorzystane między innymi Google Display Network, Real Time Bidding z wykorzystaniem nośników richmediowych, danych behawioralnych, oraz m.in. mechanizmu similar audience, remarketing, inserty prasowe, oficjalnej komunikacji Online Eksperta na forach internetowych, a także kanał Social Media (w tym kampania Multi Product Ads).
NuOrder zajmie się również produkcją 10 lading page’y, 8 Key Visuali dla poszczególnych produktów, kreacją i produkcją insertów prasowych, direct marketingiem, kampanią dla sklepów stacjonarnych i sklepu internetowego oraz produkcją wideo.
GASPOL S.A. to pierwszy Klient agencji z branży energetycznej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing