NuOrder wygrywa przetarg dla marki Kotlin

Agencja NuOrder wygrała przetarg organizowany przez firmę Agros Nova należącej do Grupy Maspex na obsługę marki Kotlin.
O autorze
0 min czytania 2016-04-18

Agencja opracuje strategię komunikacji marki Kotlin na Facebooku i zajmie się prowadzeniem Fanpage’a. Za przeprowadzenie zasięgowej, całorocznej kampanii Social Paid odpowiedzialny będzie dział performance marketingu NuOrder.

NuOrder ma duże doświadczenie w działaniach w Social Media i przeprowadzanych w nich kampaniach Social Paid. Prowadził działania dla takich marek jak Żubrówka, Absolwent, Cydr Lubelski, Wonga czy Gaspol.

Marka Kotlin w świadomości konsumentów utożsamiana jest przede wszystkim z wysokiej jakości produktami przygotowanymi na bazie pomidorów. Zajmując miejsce w czołówce najchętniej wybieranych ketchupów, Kotlin na pozycji wicelidera rynku (źródło: AC Nielsen, Polska bez produktów private labels, MAT 2015) postrzegany jest jako ekspert w produktach pomidorowych, szczególnie wśród ketchupów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj