Dama Karo opowiada o roli kobiet w świecie zdominowanym przez mężczyzn. Dowiemy się jaką drogę musiały przebyć i z jakimi trudnościami mierzyły się zanim ich głos stał się słyszalny. Formaty powstają pod egidą portalu Interplay – największego polskiego serwisu poświęconego branży rozrywkowej. Gospodarzem jest Maciej Akimow – redaktor naczelny serwisu.
– Zauważyliśmy na rynku jeden krzywdzący stereotyp, który podkreślał, że branża rozrywkowa to domena mężczyzn. Chcemy zaprzeczyć tej teorii i pokazać oraz docenić również pracę kobiet, które w wielu projektach zajmują kluczowe stanowiska. Pierwszym krokiem, który wykonaliśmy niedawno, było wyłonienie Najbardziej Zaangażowanej Kobiety Roku w ramach nagród Polish Gaming Aces. Teraz startujemy z podcastem Dama Karo, do którego będziemy zapraszać kobiety, by podzieliły się swoją historią – komentuje autor podcastu.
Zobacz również
Tydzień później wystartuje podcast Sport, ludzie, pieniądze, który poruszał będzie tematy na styku sportu, marketingu i biznesu. Podcast będzie powstawał pod brandem portalu Sport Marketing, najbardziej opiniotwórczego serwisu opisującego branżę marketingu sportowego.
Podcast Dama Karo ukazywał się będzie co trzy tygodnie, a Sport, ludzie, pieniądze co dwa tygodnie. Będzie można ich słuchać na najpopularniejszych serwisach streamingowych – m.in. Spotify i SoundCloud. Wydawcą obu podcastów jest Shark Agency.
Shark Agency to agencja marketingu sportowego powstała w 2018 roku. Jest wydawcą serwisów piłkarskich i biznesowych. Współpracuje z takimi markami jak Totalizator Sportowy, KFC, Cenega, Wargaming, a także największymi polskimi legalnymi bukmacherami.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing