Wraz z kampanią „The Fashion Of Being Tuugether”, Tatuum rozpoczyna nowy rozdział w strategicznej komunikacji. Najnowsza akcja, która wystartowała 12 września, ma na celu ugruntowanie pozycjonowania brandu w oczach dotychczasowych i nowych Klientek. Ponadczasowość, kapsułowość, i funkcjonalność – to wszystko zostaje. A co nowego?
Filozofia bycia razem
Inauguracja nowej ścieżki komunikacyjnej łączy się ze świeżo sformułowaną filozofią, w której TATUUM podkreśla, że jest brandem, który mówi nie tylko o modzie. Tatuum to podejście do życia, bazujące na holistycznej trosce o jakość i szacunek – do relacji, doświadczeń i rzeczy. Zawsze w duchu bycia TUUGETHER, jak najdłużej. Filozofia TUUGETHERNESS to 3 podstawowe wartości, jakie przyświecają marce:
Zobacz również
- Relacje. Tatuum wierzy, że moda żyje wśród nas, a to właśnie przebywanie z innymi sprawia, że życie nabiera kolorów. Brand namawia więc do pielęgnowania pięknych relacji i czerpania siły, jaka płynie z bycia tuugether.
- Troska. Markę Tatuum ukształtowało założenie, że do wszystkiego trzeba podchodzić z szacunkiem. Czy nie lepiej naprawiać niż wyrzucać? W nowej komunikacji marka namawia, by tak samo mocno dbać o ubrania, relacje i nasze emocje.
- Długowieczność. Tatuum już od ponad 25 lat projektuje modę kapsułową dla kobiet. To moda, która odpowiada ich życiowym wartościom. Podczas tworzenia wyjątkowych kapsuł marce przyświeca idea ponadczasowości i niekwestionowanej jakości. Tatuum wierzy, że najważniejsze są rzeczy, która trwają, nigdy nie przemijają, a często dojrzewają z czasem.
Bohaterki bycia razem
Osobowościami najnowszej kampanii „The Fashion Of Being Tuugether” zostały wspaniałe kobiety, wielkie charaktery i ikony stylu. Dziennikarka, jutuberka, podcasterka, a do tego niewyczerpane źródło ciepła – Magda Mołek oraz modelka i businesswoman o niezwykłej charyzmie – Bogna Sworowska. Bohaterki wzięły udział we wspólnej sesji zdjęciowej, która promuje nową kampanię Tatuum.
Kapsuła, która zbliża
Modowy akcent w kampanii „The Fashion Of Being Tuugether” to limitowana, mini kapsuła, w której znajdziemy propozycje idealne na początek jesieni. Jest ona namacalnym uosobieniem kluczowych cech i wartości marki, takich jak: bliskość, autentyczność, relacyjność, ciepło. Przeważają klasyczne formy i otulające materiały, które pozwalają zatopić się w ich miękkości i poczuć niezwykle przyjemnie i komfortowo.
Kolorem przewodnim i symbolem kolekcji oraz całej kampanii jest różowy. Nieprzypadkowo! Róż bardziej niż barwą, jest emocją. To symbol bliskości, ciepłych relacji i przyjaźni. Dlatego w najnowszej linii znajdziemy wiele propozycji w tym kolorze.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kolekcja już dostępna w oficjalnym sklepie internetowym TATUUM.com oraz w salonach stacjonarnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing