O sporcie i turystyce 14 czerwca na ShopCampie w Krakowie

Gdyby zapytać stałych bywalców, dlaczego warto wpadać na ShopCamp, znalazłoby się naprawdę sporo dobrych i wartych zapamiętania powodów. Kolejna okazja już 14 czerwca w Krakowie, gdzie przybliżona zostanie tematyka związana ze sportem i turystyką.
O autorze
1 min czytania 2013-06-04

ShopCampy odbywają się w całej Polsce, a przedstawiciele sklepów internetowych spotykają się na nich już od prawie czterech lat. Spotkania są otwarte dla wszystkich i odbywają się w luźnej atmosferze, która ma sprzyjać nawiązywaniu kontaktów. Nie inaczej będzie i tym razem. Organizatorzy jak zwykle zaplanowali sporo atrakcji, a dobrej atmosferze i rozmowom będzie sprzyjać grill i dobre trunki.

Niezmienne jest to, że ShopCamp przyciąga najlepszych ekspertów branży, którzy dzielą się cenną, praktyczną wiedzą. Tym razem przybliżymy tę część rynku e-commerce, która związana jest ze sportem i turystyką. Wystąpią m.in.:

  • Dagmara Kruszewska (SOFORT Banking) i Lorenz van der Stram (Salesupply Polska) – Think global act local – case study tennis point
  • Tomasz Karwatka (Divante)
  • Kamil Lodziński (Fly4free.pl) – Sprzedaż kontekstowa w serwisie contentowym na przykładzie Fly4free.pl
  • Tomasz Dębiec (Endurome)
  • Konrad Latkowski (Manubia) – Panorama doliny e-commerce (premiera)
  • Anna Górnicka (Podróżniccy.com)
  • Łukasz Kozłowski (sklep-presto.pl) – Odkrywania pasji. Wpływ sklepu offline na kształtowanie się modelu online
  • Tomasz Szczęsny (Placeknow.com)

Udział w ShopCampie “Sport i turystyka” jest bezpłatny. Wydarzenie odbędzie się w Fortach Kleparz (Kraków, ul. Kamienna 2). Startujemy w piątek. 14 czerwca o godz. 16:00.

Tego samego dnia od godz. 8:30-16:30 można wziąć udział w zamkniętych “Warsztatach ShopCamp”, które w obecnej edycji są współtworzone i prowadzone przez ekspertów z Divante. Tematyka Warsztatów obejmie zakresy takie jak: Konwersja, eMail Marketing, Marketing Automation, eMarketing. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerami wydarzenia są: Divante, DPD Polska, Manubia, FreecoNet, Atomstore, SOFORT Banking. Na ShopCamp zaprasza Fundacja Polak 2.0. 

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się