Poprzedni sezon „Rozmów Facebooka”, który wystartował na początku marca tego roku, przybliżył słuchaczom tematy związane z przyszłością. Prowadzący wraz z zaproszonymi gośćmi, wśród których znaleźli się m.in Dawid Podsiadło, Zuzanna Skalska czy Jakobe Mansztajn z „Make Life Harder”, rozmawiali o tym, jak zmienia się świat w obliczu rozwoju nowych technologii i w jaki sposób innowacje wpływają na różne sfery życia i branże na rynku.
– Rozmawialiśmy już o biznesie, markach, przyszłości i trendach, które wkrótce będą miały znaczenie i ukształtują otaczającą nas rzeczywistość. W tej jesienno-zimowej odsłonie Rozmów Facebooka chcemy skupić się na tym co jest nam – jako społeczeństwu XXI wieku najbliższe, czyli cyfryzacji, która, dotyka każdą sferę naszego życia. Wspólnie z zaproszonymi gośćmi stawimy czoła wyzwaniom, które niesie ze sobą rozwój Internetu i zastanowimy się w jaki sposób możemy najlepiej funkcjonować w tej rzeczywistości – mówi Robert Bednarski, CEE Country Director w Facebooku.
Zobacz również
W każdym z ośmiu odcinków nowego sezonu „Rozmów Facebooka” prowadzący – Karol Stryja, jeden z czołowych promotorów podcastów i rewolucji głosowej w Polsce oraz Edyta Kowal, ekspertka w zakresie marketingu i doradztwa strategicznego dla firm – wraz z zaproszonymi gośćmi będą rozmawiać o wyzwaniach związanych z Internetem i mediami społecznościowymi m.in. o fake newsach, twórcach i ich odpowiedzialności, kulturze unieważnienia czy wykluczeniu cyfrowym.
– Równo 50 lat temu, w 1971 roku, został wysłany pierwszy email. W tamtym czasie mało kto o tym wiedział, ale my już wiemy, że był to początek niesamowitej przygody w historii ludzkości, która trwa do dzisiaj. Od tamtego momentu zarówno Internet, jak i jego użytkownicy znacznie się zmienili. Właśnie ta zmiana stała się inspiracją do stworzenia trzeciego sezonu podcastu. Tym razem z naszymi gośćmi porozmawiamy o relacjach pomiędzy Internetem a ludźmi i tym jak na siebie wzajemnie wpływają –mówi Karol Stryja, prowadzący podcast “Rozmowy Facebooka.
W pierwszym odcinku usłyszymy Hanię Sywulę, twórczynię internetową i popularyzatorkę wiedzy o psychologii oraz Annę-Marię Siwińską, strateżkę Internetu i wieloletnią ekspertkę mediów społecznościowych. Gościnie porozmawiają o tym, gdzie kończy się wolność słowa, a zaczyna hejt. W temat cyfrowych wyzwań wprowadzi słuchaczy wstęp czytany przez Urszulę Dudziak, następczynię Tomasza Knapika, którego głos towarzyszył słuchaczom przez dwa pierwsze sezony podcastu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Nowe odcinki „Rozmów Facebooka” pojawiać się będą co dwa tygodnie na wszystkich głównych platformach z podcastami, w tym Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts i innych. Słuchacze, którzy chcieliby się podzielić swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi wyzwań społeczeństwa cyfrowego, mogą pisać na adres: [email protected].
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Podcast „Rozmowy Facebooka” powstał we współpracy z agencją Hill+Knowlton Strategies, odpowiedzialnej za koordynację i PR, prodecentem serii – studiem podcastowym The Podcast Makers oraz autorem okładki najnowszej serii – Piotrem Kowalczykiem.