– Oasis Tours to znana marka na rynku biur podróży, a media społecznościowe to dla biur podróży bardzo dobre pole do kontaktu z klientami. Oczywiście to pole mocno minowe, ale nasza głowa w tym, by te miny omijać – mówi Michał Wiśniewski, new business manager Mint Media. Agencja zajmie się prowadzeniem fan page’a Oasis Tours na Facebooku, realizacją kampanii reklamowej na Facebooku, a także prowadzeniem komunikacji na Twitterze i Pintereście.
Na Twitterze będzie prowadzone biuro prasowe Oasis Tours. Będzie to także kanał pełniący funkcję biura obsługi klienta. Tutaj będą pojawiać się najświeższe informacje dotyczące działalności biura. Na Pintereście będą umieszczane fotografie z wycieczek i miejsc, do których można pojechać z Oasis Tours. Komunikacja ma się bowiem opierać o wyjątkowe miejsca, w które można pojechać z Oasis Tours. Do ich prezentacji najlepszym miejscem jest właśnie Pinterest.