Obecność marki w social media – infografika od IAB Polska

Eksperci Grupy Roboczej Social Media, działającej przy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, stworzyli infografikę ukazującą case studies najlepszych kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych takich jak: Facebook, GoldenLine, Kwejk, YouTube, NK.pl.
O autorze
0 min czytania 2014-02-12

Projekt ma na celu pokazanie różnorodnych możliwości promocyjnych social media.

„Kluczowym celem naszej grupy roboczej jest edukacja rynku oraz pokazywanie pełnych możliwości mediów społecznościowych. Dzięki infografice w prosty i dostępny sposób przedstawiamy jak skuteczne mogą być kampanie realizowane w social media również poza Facebookiem” – Joanna Brzostowicz, Prezes Zarządu sieci reklamowej Społeczności.pl, szefowa grupy roboczej

Grupa robocza Social Media przy IAB Polska pracuje na rzecz popularyzacji marketingu w mediasferze społecznościowej jako skutecznego narzędzia promocji online. Ekspertami grupy są przedstawiciele serwisów społecznościowych, domów mediowych, agencji interaktywnych jak i sieci reklamowych.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj