Linkedin Local to inicjatywa spotkań, której celem jest przenoszenie cyfrowych relacji do realnego świata. Zapoczątkowana kilka lat temu w Australii swoją popularność w Polsce zawdzięcza Bartkowi Ziemiańskiemu, który zaszczepił tę ideę na naszym gruncie. Dziś Linkedin Local w Polsce to dziesiątki regularnych spotkań w kilkunastu miastach.
Październikowe wydarzenie w stolicy zatytułowane „Linkedin – od CEO do pracownika”, zgromadziło w sumie 243 osoby – 115 na sali oraz 128 widzów online.
Zobacz również
Uczestnicy mogli posłuchać Dr. Natalia Wiechowski – światowej klasy trenera Linkedin i specjalistki od wizerunku prezesów największych firm. W pierwszym wystąpieniu wieczoru Dr. Wiechowski opowiedziała, jak zbudować swoją markę osobistą, wypełniając przy tym całą salę pozytywną energią.
O energii – a dokładniej – branży energetycznej, mówiła także druga prelegentka – Joanna Waszak, przedstawiając praktyczną stronę programu Social Selling, który z sukcesem wdrożyła w firmie innogy Polska.
Zwieńczeniem wieczoru był merytoryczny panel dyskusyjny, w którym do prelegentek dołączyła Angelika Chimkowska i prowadzący – Marcin Sokołowski. Pytania od uczestników i wywołane nimi ciekawe dyskusje wydawały się nie mieć końca.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kolejne warszawskie spotkanie Linkedin Local już 6 listopada br.
Słuchaj podcastu NowyMarketing