Obecność na Linkedinie – od pracownika do CEO – spotkanie LlinkedIn Local już za nami

115 osób na sali i 128 widzów on-line. – To zdecydowanie największe i najciekawsze spotkanie Linkedin Local do tej pory – komentowali stali bywalcy.
O autorze
1 min czytania 2019-10-16

Linkedin Local to inicjatywa spotkań, której celem jest przenoszenie cyfrowych relacji do realnego świata. Zapoczątkowana kilka lat temu w Australii swoją popularność w Polsce zawdzięcza Bartkowi Ziemiańskiemu, który zaszczepił tę ideę na naszym gruncie. Dziś Linkedin Local w Polsce to dziesiątki regularnych spotkań w kilkunastu miastach.

Październikowe wydarzenie w stolicy zatytułowane „Linkedin – od CEO do pracownika”, zgromadziło w sumie 243 osoby – 115 na sali oraz 128 widzów online.

Uczestnicy mogli posłuchać Dr. Natalia Wiechowski – światowej klasy trenera Linkedin i specjalistki od wizerunku prezesów największych firm. W pierwszym wystąpieniu wieczoru Dr. Wiechowski opowiedziała, jak zbudować swoją markę osobistą, wypełniając przy tym całą salę pozytywną energią.

O energii – a dokładniej – branży energetycznej, mówiła także druga prelegentka – Joanna Waszak, przedstawiając praktyczną stronę programu Social Selling, który z sukcesem wdrożyła w firmie innogy Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zwieńczeniem wieczoru był merytoryczny panel dyskusyjny, w którym do prelegentek dołączyła Angelika Chimkowska i prowadzący – Marcin Sokołowski. Pytania od uczestników i wywołane nimi ciekawe dyskusje wydawały się nie mieć końca.

Kolejne warszawskie spotkanie Linkedin Local już 6 listopada br.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się