Kampania 360° obejmuje kompleksową komunikację ATL & BTL realizowaną w telewizji, internecie oraz na wielkoformatowych nośnikach OOH w największych polskich miastach.
Mike Tyson, niekwestionowana gwiazda sportu i ambasador marki BLACK Energy Drink, tym razem wciela się w postać pilota „energetycznego odrzutowca” BLACK. Charyzmatyczny bohater kampanii BLACK JET wraz z niezawodną i zjawiskowo piękną załogą zabiera pasażerów i fanów marki na „odlotowy” rejs. W najnowszym, premierowym spocie BLACK JET u boku Mike’a Tysona wystąpiły najpiękniejsze Polki – Miss Polonia 2012 Paulina Krupińska i Miss Polonia 2011 Marcelina Zawadzka. W spotach widzowie rozpoznają także doskonale znanego młodego bohatera poprzedniej kampanii, który tym razem… wyciąga z opresji samego Mike’a Tysona.
Zobacz również
– Zaskakująca, „lotnicza” konwencja najnowszej kampanii reklamowej wprowadza konsumentów BLACK w zupełnie nowy wymiar komunikacji marki. Pojawiający się w kreacjach BLACK JET wkracza także do „realu”. Obrandowany Embraer 175 będzie obsługiwał pasażerów podróżujących na regularnych europejskich rejsach już od czerwca. Dla konsumentów przygotowaliśmy także wyjątkowy konkurs, w którym do wygrania będzie lot na egzotyczną wyspę. To nie wszystko. Jak zawsze współpraca z Mikiem Tysonem owocuje wieloma niespodziankami, dlatego nie przestaniemy zaskakiwać naszych fanów – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
Kampania „BLACK JET – The Sky’s The Limit!” została zrealizowana w siedzibie Polskich Linii Lotniczych LOT w Warszawie, podczas wizyty Mike’a Tysona w Polsce w maju. Jej telewizyjnymi filarami są kampania spotowa i sponsoringowa. W środę 12 czerwca rozpoczęła się emisja 10 s. spotu telewizyjnego, będącego zwiastunem najnowszego, premierowego klipu reklamowego marki BLACK.
W piątek 14 czerwca w telewizji pojawi się 30 s. spot reklamowy. Emitowany będzie na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych z grupy TVN i Polsat, w kanałach muzycznych m.in. MTV, VIVA, 4FunTV, stacjach sportowych TVN Turbo, Canal+ Sport, stacjach tematycznych z pakietu Atmedia oraz Discovery.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zakończeniem tej odsłony kampanii będzie emisja 15 s. reklamy, stanowiąca podsumowanie przygód „energetycznej załogi” BLACK JET.
W ramach kampanii telewizyjnej realizowane będą także działania sponsoringowe – 8 s. kreacje wyświetlane będą przy najlepiej dopasowanych do grupy docelowej programach na antenach stacji ogólnopolskich i tematycznych. Dopełnienie kampanii stanowi aktywność w przestrzeni miejskiej. Spektakularne siatki wielkoformatowe, billboardy i backlighty BLACK pojawią się w największych polskich miastach.
W drugiej połowie czerwca wystartuje także szeroko zakrojone wsparcie online w postaci promocji nowych spotów oraz filmów viralowych i making-of z wizyty Mike’a Tysona w Polsce. Nie zabraknie także atrakcji dla fanów marki BLACK na Facebooku – już niebawem na fanpage’u www.facebook.com/BlackEnergyDrink ruszy konkurs konsumencki, w którym do wygrania będą atrakcyjne „lotnicze” niespodzianki.
Za kreacją kampanii reklamowej „BLACK JET – The Sky’s The Limit!” odpowiada Grey Group. Spoty zostały wyreżyserowane przez Macieja Szwabe wyprodukowało Tyrka Studio. Za doradztwo strategiczne, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Działania w social media realizuje Grupa 365NET. Obsługę PR sprawuje agencja doradztwa komunikacyjnego BrandLab.
Marka BLACK Energy dostępna jest na rynku od 2011 roku. W bardzo krótkim czasie zyskała szerokie grono sympatyków, stając się najpopularniejszym napojem energetycznym w kraju. W 2012 roku sprzedanych zostało łącznie 100 mln puszek BLACK. Z udziałami rynkowymi na poziomie 19 proc. pod względem ilościowym w sztukach, BLACK wyprzedza obecnie wszystkich rynkowych konkurentów. Podczas majowej konferencji z udziałem Mike’a Tysona, Grupa FoodCare zapowiedziała intensywną ekspansję zagraniczną BLACK w 2013 roku i rozszerzenie dystrybucji BLACK o kolejne rynki m.in. amerykański.