Zwycięzca został wyłoniony w przetargu spośród 4 konkurentów. W zakresie współpracy Media People odpowiedzialny jest za tworzenie strategii mediowych, planowanie oraz zakup mediów.
– Strategie komunikacji przygotowywane dla zarządzanych przez nas obiektów zakładają bardzo selektywne i niszowe aktywności mediowe. Zdecydowaliśmy się na współpracę z domem mediowym Media People, ponieważ wykazał się wysokim zaangażowaniem i przygotował szereg ciekawych propozycji działań mediowych. – komentuje wybór Pani Anna Muszyńska-Gniado, Marketing Director, Property Management, BNP Paribas Real Estate
Zobacz również
– To dla nas zawsze wielka radość móc obsługiwać brandy, przed którymi stoją ciekawe wyzwania, a w dodatku których sami jesteśmy klientami. Konkurencja w tym segmencie jest coraz większa, a konsumenci bardziej wymagający. Trudniejsze staje się przyciągnięcie klientów spoza najbliższej okolicy. Eksploracja nowych i optymalnych rozwiązań mediowych – z naszego punktu widzenia, jest zawsze najciekawsza. Mnie osobiście, w szczególności, klient urzekł podejmowanymi działaniami w obszarze sztuki – komentuje Weronika Szwarc-Bronikowska, wiceprezeska Media People.