Obsługa mediowa Domu Mody Klif, Galerii Klif i Centrum Handlowego Turawa Park w rękach Media People

Dom mediowy Media People wygrał przetarg na obsługę mediową Domu Mody Klif w Warszawie, Galerii Klif w Gdynii oraz Centrum Handlowego Turawa Park w Opolu, zarządzanych przez BNP PARIBAS REAL ESTATE.
O autorze
1 min czytania 2018-08-23

Zwycięzca został wyłoniony w przetargu spośród 4 konkurentów. W zakresie współpracy Media People odpowiedzialny jest za tworzenie strategii mediowych, planowanie oraz zakup mediów.

– Strategie komunikacji przygotowywane dla zarządzanych przez nas obiektów zakładają bardzo selektywne i niszowe aktywności mediowe. Zdecydowaliśmy się na współpracę z domem mediowym Media People, ponieważ wykazał się wysokim zaangażowaniem i przygotował szereg ciekawych propozycji działań mediowych. – komentuje wybór Pani Anna Muszyńska-Gniado, Marketing Director, Property Management, BNP Paribas Real Estate

– To dla nas zawsze wielka radość móc obsługiwać brandy, przed którymi stoją ciekawe wyzwania, a w dodatku których sami jesteśmy klientami. Konkurencja w tym segmencie jest coraz większa, a konsumenci bardziej wymagający. Trudniejsze staje się przyciągnięcie klientów spoza najbliższej okolicy. Eksploracja nowych i optymalnych rozwiązań mediowych – z naszego punktu widzenia, jest zawsze najciekawsza. Mnie osobiście, w szczególności, klient urzekł podejmowanymi działaniami w obszarze sztuki – komentuje Weronika Szwarc-Bronikowska, wiceprezeska Media People.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj