„Obudź w sobie buntownika” – rusza promocja batonów ETi Wanted

Kampania marketingowa nowych batonów czekoladowych w portfolio firmy ETi wystartowała 27 sierpnia i obejmie telewizję oraz Internet. Silny przekaz i wyrazisty smak batonów to pomysł marki na zbliżającą się wielkimi krokami jesień.
O autorze
1 min czytania 2018-08-27

Kampania pod hasłem „Obudź w sobie buntownika” adresowana jest do młodych ludzi, którzy chcą żyć po swojemu, nie poddając się ustalonym zasadom. Motywem przewodnim kampanii jest goryl, który symbolizuje wolność, zabawę i życie poza regułami.

– Kampania batonów ETi Wanted to druga, po ETi PUF, szeroko zakrojona aktywność marki ETi na rynku polskim. ETi składa swoim klientom obietnicę nowości i jakości: nowatorskie połączenia smaków i struktur oraz bardzo bogate portfolio, z którego kolejne produkty czekają już na możliwość uwiedzenia polskiego konsumenta – przekonuje Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portoflio Manager w firmie ETi.

Adaptacją reklamy telewizyjnej oraz kreacją formatów internetowych zajmuje się agencja Orchidea Group. Media natomiast kupuje dom mediowy OMD. Ze względu na grupę docelową kampanii, oprócz standardowej obecności w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, marka stawia na Internet i social media: Facebook, YouTube, Instagram, programmatic display i VOD, ale także niestandardowe formaty na Filmweb.pl, ASZdziennik.pl czy na demotywatory.pl.

ETi Wanted zaprosi również konsumentów do konkursu, w którym będzie można zostać twarzą kampanii internetowej marki oraz wygrać paczki batonów ETi Wanted.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Landing page kampanii dostępny jest pod adresem www.etiwanted.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się