Agencja WebTalk objęła pieczę nad komunikacyjnymi działaniami Oclean, marki będącej pionierem technologicznym w kategorii i twórcą pierwszego na świecie inteligentnego wyświetlacza z natychmiastowym raportem szczotkowania. Zespół odpowiada za stworzenie strategii komunikacji, a także stałą obsługę, która obejmuje: przygotowanie strategii komunikacji, media społecznościowe, SEO, zakup i optymalizację mediów, produkcję contentu, działania afiliacyjne, a także aktywacje konsumenckie i projekty niestandardowe.
– Przy wyborze agencji kluczowe było dla nas, by była ona nastawiona na wdrażanie innowacji w komunikacji, tak jak Oclean robi to w swoich produktach. Sukcesywnie wprowadzamy nowe rozwiązania, stawiając na jakość i wykorzystanie technologii dla ułatwiania życia konsumentów. WebTalk w pełni zrozumiał nasze potrzeby i każdego dnia zespół realizuje naszą strategię komunikacyjną – mówi Magdalena Ujma, business development director CEE w Oclean.
Zobacz również
Współpraca podjęta została w modelu regional hub. Strategię komunikacyjną agencja projektuje i wdraża na rynkach CEE, łącząc indywidualne wymagania i potrzeby konsumentów reprezentujących dane rynki, z globalną strategią, tworząc tym samym spójny wizerunek marki.
– Kompleksowa obsługa marki Oclean to kolejny krok w rozwijaniu kompetencji digitalowych na rynkach CEE. Corocznie działamy na kolejnych obszarach, docierając do międzynarodowych konsumentów w ich naturalnym (digitalowym) środowisku. Ogromnie cieszy zgodność naszych wartości z marką Oclean, która nie zatrzymuje się nawet na chwilę i sukcesywnie dąży do pozycji lidera na rynku technologicznym. Tak, jak i my rozwijamy portfolio usług digital marketingowych oraz wzmacniamy pozycję agencji lokalnie i międzynarodowo – mówi Agata Szybilska-Czech, client service director w agencji WebTalk.
Oclean to kolejna firma z segmentu szeroko pojętej elektroniki w portfolio WebTalk, gdzie od wielu lat znajdują się m.in. marka Bosch i Bosch Professional Elektronarzędzia i Osprzęt.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing