Mowa o ubezpieczeniu na wypadek uszkodzenia ciała dziecka, które może być alternatywą lub uzupełnieniem dla szkolnych ubezpieczeń NNW. Kampania obejmie działania w Internecie, w tym spot pokazujący jak wyglądają dziecięce aktywności z perspektywy matki.
– Matki nieustannie troszczą się o bezpieczeństwo swoich dzieci. Chciałyby aby te były zawsze zdrowe, lecz zdają sobie sprawę, że nie są w stanie uchronić ich przez wszystkimi zagrożeniami. Dlatego zdecydowaliśmy się nazwać naszą kampanię „Oczami matki”. Chcemy pokazać, że to właśnie matki widzą o wiele więcej potencjalnych niebezpieczeństw czyhających na ich dziecko niż ktokolwiek inny. Mając tego świadomość, powinny więc zadbać o możliwie najlepsze zabezpieczenie go przed skutkami nieprzewidzianych zdarzeń – mówi Małgorzata Nycz, Dyrektor Marketingu w Nationale-Nederlanden.
Zobacz również
W ramach kampanii przygotowany został spot przedstawiający dziecięce aktywności z perspektywy matki. Jak się okazuje, nawet zabawa na huśtawce czy gra w piłkę mogą stać się potencjalnie niebezpieczne dla dziecka. Początkowy czarny scenariusz wypadku finalnie się nie sprawdza, jednak w oczach matki każda z pokazanych w spocie sytuacji jest ryzykowna. Nationale-Nederlanden rozumie to, jak ważne są troska i dbanie o bezpieczeństwo najbliższych. Właśnie dlatego proponuje ubezpieczenie na wypadek uszczerbku na zdrowiu dziecka.
Produkt gwarantuje ochronę dzieci przed skutkami nieszczęśliwych wypadków w dużo szerszym zakresie niż jest to standardem w szkolnych ubezpieczeniach. Świadczenie wypłacane jest za sam fakt zdarzenia na podstawie dokumentacji medycznej, a umowa obejmuje szeroki wachlarz schorzeń i uszczerbków, w tym także skręcenia.
Z myślą o komunikacji w mediach przygotowano spot dostępny w Internecie, gdzie będą również prowadzone działania efektywnościowe i odsłonowe. Za kreację kampanii odpowiada DDB Tribal. Planowanie i zakup mediów realizuje PHD Media Direction i Audience Network. Wszelkie aktywności reklamowe zaplanowane są końca listopada.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing