Od Davida Bowie’ego, przez Paula McCartneya aż po FKA Twigs – Apple składa hołd brytyjskiej muzyce

Od Davida Bowie’ego, przez Paula McCartneya aż po FKA Twigs – Apple składa hołd brytyjskiej muzyce
W kolejnej odsłonie kampanii marki Apple zatytułowanej „Behind the Mac” brand składa hołd brytyjskim artystom, którzy mają ogromny wpływ na światową branżę muzyczną.
O autorze
1 min czytania 2019-05-20

„Behind the Mac” to tytuł kampanii marki Apple, w której postawiono na promocję produktów brandu w nietypowy, nieoczywisty sposób. W pierwszej odsłonie projektu przygotowano spot, w którym zaprezentowano stare zdjęcia popularnych osób, takich jak Bono, Serena Williams, Oprah Winfrey, Paul McCartney czy Anna Wintour. Wszystkie te osoby na fotografiach uchwycone zostały w momencie korzystania z produktów marki Apple.

Kolejna odsłona kampanii, zatytułowana „Behind the Music. Behind the Mac” poświęcona jest brytyjskiej muzyce oraz osobom, które miały ogromny wkład w jej tworzenie. W spocie zaprezentowano więc archiwalne zdjęcia takich artystów jak David Bowie czy Paul McCartney podczas procesu twórczego. Marka Apple złożyła również hołd tym młodszym gwiazdom, bowiem w filmie znalazły się też brytyjskie wokalistki CharliXCX oraz FKA Twigs, które mają wpływ na nowoczesną muzykę.

PS

Spot Apple z piosenkarką FKA twigs, promujący HomePoda, to teledysk w czystej postaci, który udowadnia, że muzyka pozwala nie tylko uciec od szarej i nudnej rzeczywistości, ale i budować swój świat dzięki kolorowej wyobraźni.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

W grudniu 2017 roku w Australii zalegalizowano małżeństwa osób homoseksualnych. Australijski oddział Apple w bardzo piękny sposób popiera równouprawnienie w swoim kraju, co we wzruszający sposób zaprezentowano w reklamie telefonu iPhone X.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na początku 2018 roku Apple stworzył pełną kolorów reklamę z okazji brazylijskiego karnawału, mówiącą o nowej funkcji iPhone’a – Portrait Lighting.

PS4

Spot marki Apple „The Underdogs” wygląda jak skrócona wersja odcinku jakiegoś serialu – jest fabuła, ciekawe postacie i odrobina humoru. Reklama ma za zadanie promować produkty marki, jednak robi to w niezwykle naturalny i nienachalny sposób.