Nowa oferta nazywa się Netflix Games. Użytkownicy mogą przetestować dwie dostępne gry: Oxenfree i Molehew’s Mining Adventure. Aby to zrobić, wystarczy skorzystać z przeglądarki internetowej oraz mieć dostęp do klawiatury i myszki.
Z kolei, by skorzystać z gier przy użyciu telewizora, należy połączyć się za pośrednictwem Amazon TV Streaming Media Players, Chromecast z Google TV. W przypadku telewizorów LG trzeba wykorzystać Nvidia Shield TV, a telewizorów od Samsung – Smart TV. Opcja nie jest jeszcze dostępna na Apple TV, ale Netflix zapewnia, że niebawem ulegnie to zmianie.
Zobacz również
Pojawiła się także aplikacja Netflix Game Controller dostępna na iPhone, która ma umożliwić sparowanie telewizorów ze smartfonami jako kontrolerami i jeszcze bardziej ułatwić korzystanie z gier.
Gry mobilne od Netflix
Dotychczas Netflix wprowadził do swojej oferty już ponad 50 gier, jednak użytkownicy mogli z nich skorzystać jedynie za pośrednictwem smartfona oraz tableta. Tego rodzaju gry są dostępne w ramach standardowej subskrypcji. Poszerzenie oferty gamingowej na inne urządzenia to kolejny krok platformy, dzięki któremu chce dotrzeć do użytkowników z całego świata.
PS Marta Frankel-Dominik (Trefl SA): Sektor mobilny wymaga stałych działań, ale odwdzięcza się możliwością szybkiego dotarcia do odbiorców z całego świata
– Od długiego czasu wiedzieliśmy, że wejście na rynek mobile jest kwestią czasu i wybrania odpowiedniego momentu. Teraz ten moment nadszedł – na temat przenoszenia gier planszowych w sektor mobilny rozmawiamy z Martą Frankel-Dominik, kierownikiem ds. gier wirtualnych w Trefl SA.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS2 Zamów McDonald’s… skanując scenę w filmie lub serialu
McDonald’ wykorzystał fakt, że pojawia się w wielu filmach i serialach – teraz umożliwia zeskanowanie swoich produktów, które pojawiają się w różnych scenach i bezpośrednie zamówienie ich poprzez aplikację.
Słuchaj podcastu NowyMarketing