Zmianie towarzyszy również premiera całkowicie przebudowanej strony internetowej firmy.
ATOM Agency zmienia się po ponad 10 latach działalności w branży interaktywnej.
Zobacz również
„W ostatnim czasie wykonaliśmy w naszej agencji ogromną pracę. Proces zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych zmian rozpoczęliśmy od wcielenia w życie idei: Thinking outside the box, która nie jest dla nas tylko pustym frazesem. Chcemy, by nasza firma była postrzegana przez obecnych i przyszłych Klientów, jako miejsce, gdzie nowoczesność łączy się z nieszablonowym myśleniem, a to z kolei prowadzi do konkretnych rezultatów” – powiedział Tomasz Gołacki, założyciel i dyrektor generalny ATOM Agency.
Komunikacja działań agencji została osadzona w kosmicznej scenerii. Galaktyczny charakter przykuwa uwagę odbiorcy, utwierdzając go w przekonaniu, że znalazł się na pokładzie specjalistów gotowych wykreować nieziemskie działania. Odświeżone logo, swoim designem nawiązujące do zagadki dziewięciu kropek – konceptu wykreowanego przez menagerów zarządzania w latach 1970-1980, wraz z pozostałymi elementami identyfikacji tworzy spójny przekaz. Wyjście poza utarte schematy na etapie tworzenia kreacji sprawiło, iż nowy znak jest nieoczywisty i budzi ciekawość odbiorcy.
Zmiana dotychczasowego brandu jest szczególnie widoczna na niedawno uruchomionej stronie agencji. Dobrze zaprojektowana szata graficzna witryny zapewnia jasną i przejrzystą komunikację z Klientami. „W nowej identyfikacji wizualnej postawiliśmy m.in. na dynamikę i nowoczesność, z takimi bowiem wartościami utożsamiamy dobre agencje interaktywne” – dodała Edyta Kądzioła, dyrektor kreatywna ATOM Agency.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Atom Agency to agencja interaktywna, od ponad 10 lat obecna na rynku mediów interaktywnych. Oferuje kompleksowe i profesjonalne usługi w obszarze marketingu internetowego. Zakres specjalizacji, to m.in. social media, SEO&SEM, ePR, e-commerce, software development, design. Do tej pory agencja zrealizowała ponad 5 000 projektów, współpracując z największymi markami z Polski i zagranicy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Strona ATOM Agency dostępna pod linkiem.