Pilotaż, prowadzony jest w 52 salonach w południowo-wschodniej Polsce i potrwa 3 miesiące. Zebrane doświadczenia zostaną wykorzystane przy rozwijaniu programu i rozszerzeniu go na cały kraj.
Każdy używany sprawny telefon zostanie wyceniony przez konsultanta i w ramach rozliczenia klient otrzyma voucher rabatowy na nowe urządzenia. Wartość rabatu będzie zależała od wyceny telefonu i będzie to wielokrotność 50 zł.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Orange Polska prowadzi projekt „Drugie życie telefonu”, w ramach którego rozwija oferty ekologicznego zagospodarowania używanych telefonów komórkowych. Dotychczas klienci mogli odsprzedać stary telefon przez stronę oraz skorzystać z oferty zakupu odnowionego telefonu w bardzo atrakcyjnej cenie.
Teraz dodatkowo umożliwiamy odsprzedaż używanych telefonów w salonie. W ten sposób dajemy zużytym komórkom drugie życie, a klient ma z tego wymierną korzyść. Zmniejsza się też ilość niebezpiecznych odpadów na wysypiskach. Trzeba pamiętać, że każdy wyrzucony telefon zagraża środowisku. Metale ciężkie z baterii i akcesoriów telefonu komórkowego mogą skazić 400 l wody lub 1 m³ gleby – informuje Ryszard Lindner, dyrektor Marketing Ofert Specjalnych i Rozwoju Terminali Orange Polska.
W załączeniu lista salonów objętych pilotażem programu odkupowania telefonów. Dodatkowo w salonie będzie można nieodpłatnie zutylizować niedziałające już telefony.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing