Adam Rudzki zajął stanowisko Art Directora. Poprzednio tworzył team kreatywny w BBDO Warszawa, wcześniej związany z GREY Warszawa i LemonSky. Projektował dla takich marek jak Orange, Winiary, SKANSKA, mBank, Lotos, Allianz, P&G, Whirpool, Allegro, MicrosofPepsi, Mercedes, Shell. Jego koncepty były nagradzane m.in. w konkursach KTR oraz Effie. Rudzki był wielokrotnie nagradzany i wyróżniany między innymi przez Adweek gdzie znalazł się w 2012 i 2013 na liście Top100 Talents.
Do działu kreacji dołączyła Magda Lewińska jako Senior Designer. Jest to jej powrót do Ogilvy & Mather. Wcześniej związana była z Ogilvy Action, gdzie przygotowywała kreacje dla Ford, Payback, Phillips i innych. Pracowała również dla IQ Marketing. Tworzyła także dla marek EURO RSCG, Knorr, Wydawnictwa EMI, Whirpool, Dove. W Ogilvy&Mather pracuje dla Tesco.
Zobacz również
Dla Tesco z Magdą Lewińską tworzyć będzie copywriter Damian Siemień. W branży działa od trzech lat, wcześniej pracował dla Opcom i Grey. Siemień nie tylko kreuje werbalnie, ale też rysuje – niedawno wydał własnoręcznie ilustrowaną książkę.
Małgorzata Trzepałka zajęła stanowisko Account Executive w dziale Client Service Ogilvy & Mather do zespołu obsługującego Żywca. Swoją przygodę z reklamą zaczęła w Havas Worldwide Warsaw. Po dwóch latach przeszła do Red8, gdzie zajmowała się Tesco. Wcześniej obsługiwała m.in. Reckitt Benckiser, Nutricia Polska, Inter Ikea, Maspex, Praktiker.
Zespół Ogilvy PR wzmocnił Patryk Jeziorski. Wcześniej pracował w Partners of Promotion i Unicorn Media. W Partnersach zajmował się kompleksową obsługą m. in. PolskiBus.pl i Dyson. W Ogilvy PR swoim doświadczeniem wesprze zespół Huawei.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
W grudniu do działu Client Service dołączą kolejne dwie osoby. Obecnie prowadzona jest także rekrutacja do Ogilvy PR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing