Produkty marki Gatta dostępne są w ponad 140 salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Gatta to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych w kraju. Jej znajomość deklaruje prawie 90% kobiet. Według badań przeprowadzonych przez producenta, „Gatta” jest dla Polek synonimem wysokiej jakości rajstop. Konsumentki nie są jednak świadome bogatszej oferty marki, która obejmuje m.in. bieliznę bezszwową, gorseteryjną oraz odzież basic czy kolekcje sezonowe.
– Od wielu lat możemy się pochwalić się jedną z najszerszych kolekcji body, niemal kultową bielizną bezszwową, ponadczasowymi kolekcjami bielizny i odzieży basic, które można łączyć z odważniejszymi dodatkami na wiele sposobów, a przez ostatnie kilka lat udało się wprowadzić na rynek kolekcję bielizny gorseteryjnej, dostosowanej do różnych typów kobiecych styli oraz sylwetek i to właśnie chcemy pokazać paniom, które dotąd nie odkryły u nas tego potencjału – mówi Małgorzata Barton, brand manager marki Gatta.
Zobacz również
Celem kampanii jest zbudowanie świadomości konsumentek na temat szerokiej oferty marki Gatta dla kobiet. Hasło brzmi „Odkryj ją na nowo”.
Zgodnie z trendem tzw. femvertisingu Gatta stawia kobiety w sercu swojej komunikacji i unika pokazywania ich w stereotypowych rolach. Bohaterkami są pogodne, ale różniące się od siebie kobiety, które spotykają się na zakupach. Każda z nich może w salonie Gatta znaleźć coś dla siebie.
– Spot, który zrealizowaliśmy pokazuje jak Gatta zaskakuje, pozytywnie nastraja i integruje kobiety, ponieważ ubranie wpływa nie tylko na dobry wygląd, lecz także na samopoczucie. Gatta zaskakuje, bo w salonie możesz się ubrać od stóp do głów. Znajdziesz bieliznę i ubrania idealne na każdą okazję: na randkę, spotkanie z przyjaciółmi, do pracy czy na spacer. Muzyka dodaje dynamiki i zdecydowanie wprowadza w pozytywny nastrój – komentuje Wojciech Papuziński, creative group head, Schulz brand friendly.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Nowy spot będzie emitowany od 22 września 2017 r. w TVN oraz kobiecych kanałach tematycznych TVN, Polsatu i TVP.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Schulz brand friendly. Za zakup i planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.