Najnowsza kampania Danone w przyjemny i intrygujący sposób opowiada dzieciom o zwierzętach i ich niesamowitych mocach. Komunikacja – skupiona wokół naklejek i komiksu – buduje emocjonalną więź z ciekawymi świata dziećmi i zachęca je do poszerzania własnych zainteresowań.
Danone przypomina młodym czytelnikom, że każdy z nich ma swoją supermoc (talent) – o której często nie ma nawet pojęcia! W czasie trwania aktywacji, miłośnicy serków Danonino mogą systematycznie gromadzić kolekcję świecących w ciemności naklejek – łącznie do zgarnięcia jest ich aż 24 – i umieszczać je w odpowiednich miejscach komiksu.
Zobacz również
Dwadzieścia stron czystej zabawy
Dino, brand hero marki Danonino, a jednocześnie narrator w komiksie, rusza z dziećmi w świat przygód Świetlika, który nie zdaje sobie sprawy z własnej wyjątkowości. Sympatyczny bohater poszukując drogi do domu spotyka innych przedstawicieli królestwa zwierząt – m.in. kameleona zdolnego do zmiany ubarwienia czy meduzę posiadającą moc nieśmiertelności. Zwierzęta wzbudzają zachwyt i zazdrość małego owada, który sam chciałby poczuć się wyjątkowy. Wciągającą historię kończy moment ponownego połączenie bohatera z jego świetlikową rodziną i odkrycia swojej (ignorowanej dotąd) umiejętności świecenia w ciemności.
Kampania Danonino łączy w sobie elementy zabawy z edukacją. Morałem przedstawionej w komiksie historii jest fakt, że każdy z nas ma swoją supermoc. U niektórych może być widoczna na pierwszy rzut oka, a u innych jest ukryta nieco głębiej. Wszyscy mamy w sobie coś ze Świetlika – zaabsorbowani talentami innych, nie zawsze jesteśmy pewni swoich umiejętności. A jednak każdy ma w sobie coś wyjątkowego! Chcielibyśmy, aby komiks był dla dzieci źródłem zabawy, ale i bodźcem do odnajdywania i kształtowania swoich indywidualnych talentów., mówi Andreea Dumitrescu, Senior Brand Manager Kids & Essentials Category, Danone
Za strategię kampanii, zaprojektowanie komiksu, KV i projekt opakowań promocyjnych, spot TV oraz stworzenie assetów social media odpowiada VMLY&R Poland. Działania będą prowadzone do końca 2021 roku.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing