Książka składa się z ośmiu rozdziałów, w których autorzy dzielą się zebraną wiedzą i doświadczeniem. Na ponad 400 stronach znajdziesz nie tylko teoretyczne podstawy neurocopywritingu, lecz także mnóstwo przykładów i ciekawostek oraz proste recepty, inspirujące techniki i praktyczne porady, które pomogą Ci przyciągnąć i zatrzymać uwagę Twoich odbiorców. Poznasz także złożone relacje między językiem a psychologią ludzkiego umysłu. Dowiesz się, w jaki sposób różne typy komunikatów wpływają na emocje, uwagę i decyzje Twoich odbiorców.
Joanna i Jarosław Burdek łączą dziedziny copywritingu, neuromarketingu, brand managementu, a nawet zarządzania projektami, aby pokazać Ci, w jaki sposób projektować i jak pisać treści do dzisiejszych odbiorców.
Zobacz również
Z tej publikacji dowiesz się m.in.:
- Czym jest neurocopywriting i dlaczego dzisiaj to najskuteczniejszy sposób pisania.
- Jak wygląda codzienność współczesnego człowieka, atakowanego tysiącami komunikatów.
- Jakie są potrzeby i oczekiwania współczesnych klientów i klientek.
- Jak przyciągnąć i zatrzymać uwagę czytających.
- Jak projektować i tworzyć komunikaty, które dotrą wprost do mózgu odbiorcy.
- Jak pisać językiem korzyści i obaw, a także jak upraszczać komunikaty.
- Jak sprawić, aby Twoich treści nikt nie przewijał kciukiem.
- Jak radzić sobie z porażką i syndromem oszusta.
Książkę zamówisz na stronie: www.ksiazkaneurocopywriting.pl.
NowyMarketing jest patronem medialnym publikacji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe
Słuchaj podcastu NowyMarketing