Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

DOŁĄCZAM DO Q&A

Odkryj tajemnice neurocopywritingu. Książka Joanny i Jarosława Burdek już w sprzedaży [PATRONAT]

Odkryj tajemnice neurocopywritingu. Książka Joanny i Jarosława Burdek już w sprzedaży [PATRONAT]
„Neurocopywriting” nie jest po prostu kolejną książką o pisaniu – to klucz do zrozumienia współczesnego czytelnika i skutecznego dotarcia do jego umysłu.
O autorze
1 min czytania 2024-02-26

Książka składa się z ośmiu rozdziałów, w których autorzy dzielą się zebraną wiedzą i doświadczeniem. Na ponad 400 stronach znajdziesz nie tylko teoretyczne podstawy neurocopywritingu, lecz także mnóstwo przykładów i ciekawostek oraz proste recepty, inspirujące techniki i praktyczne porady, które pomogą Ci przyciągnąć i zatrzymać uwagę Twoich odbiorców. Poznasz także złożone relacje między językiem a psychologią ludzkiego umysłu. Dowiesz się, w jaki sposób różne typy komunikatów wpływają na emocje, uwagę i decyzje Twoich odbiorców. 

Joanna i Jarosław Burdek łączą dziedziny copywritingu, neuromarketingu, brand managementu, a nawet zarządzania projektami, aby pokazać Ci, w jaki sposób projektować i jak pisać treści do dzisiejszych odbiorców. 

Z tej publikacji dowiesz się m.in.:

  • Czym jest neurocopywriting i dlaczego dzisiaj to najskuteczniejszy sposób pisania.
  • Jak wygląda codzienność współczesnego człowieka, atakowanego tysiącami komunikatów.
  • Jakie są potrzeby i oczekiwania współczesnych klientów i klientek.
  • Jak przyciągnąć i zatrzymać uwagę czytających.
  • Jak projektować i tworzyć komunikaty, które dotrą wprost do mózgu odbiorcy.
  • Jak pisać językiem korzyści i obaw, a także jak upraszczać komunikaty.
  • Jak sprawić, aby Twoich treści nikt nie przewijał kciukiem.
  • Jak radzić sobie z porażką i syndromem oszusta.

Książkę zamówisz na stronie: www.ksiazkaneurocopywriting.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

NowyMarketing jest patronem medialnym publikacji.

opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się