Książka składa się z ośmiu rozdziałów, w których autorzy dzielą się zebraną wiedzą i doświadczeniem. Na ponad 400 stronach znajdziesz nie tylko teoretyczne podstawy neurocopywritingu, lecz także mnóstwo przykładów i ciekawostek oraz proste recepty, inspirujące techniki i praktyczne porady, które pomogą Ci przyciągnąć i zatrzymać uwagę Twoich odbiorców. Poznasz także złożone relacje między językiem a psychologią ludzkiego umysłu. Dowiesz się, w jaki sposób różne typy komunikatów wpływają na emocje, uwagę i decyzje Twoich odbiorców.
Joanna i Jarosław Burdek łączą dziedziny copywritingu, neuromarketingu, brand managementu, a nawet zarządzania projektami, aby pokazać Ci, w jaki sposób projektować i jak pisać treści do dzisiejszych odbiorców.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Z tej publikacji dowiesz się m.in.:
- Czym jest neurocopywriting i dlaczego dzisiaj to najskuteczniejszy sposób pisania.
- Jak wygląda codzienność współczesnego człowieka, atakowanego tysiącami komunikatów.
- Jakie są potrzeby i oczekiwania współczesnych klientów i klientek.
- Jak przyciągnąć i zatrzymać uwagę czytających.
- Jak projektować i tworzyć komunikaty, które dotrą wprost do mózgu odbiorcy.
- Jak pisać językiem korzyści i obaw, a także jak upraszczać komunikaty.
- Jak sprawić, aby Twoich treści nikt nie przewijał kciukiem.
- Jak radzić sobie z porażką i syndromem oszusta.
Książkę zamówisz na stronie: www.ksiazkaneurocopywriting.pl.
NowyMarketing jest patronem medialnym publikacji.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe
Słuchaj podcastu NowyMarketing