Trwająca pandemia bez wątpienia wpływa na codzienność każdego z nas. Z pozoru błahe rzeczy, jak ulubiona kawa złapana w drodze do pracy czy wizyta w studyjnym kinie, stały się luksusem, na który w obecnych warunkach nie można sobie pozwolić. W ciężkiej sytuacji znalazły się też firmy, które praktycznie z dnia na dzień musiały zamknąć swoją działalność – szczególnie lokalne knajpki czy punkty turystyczne. Allegro wspiera przedsiębiorców działających na platformie i ułatwia firmom handlowym rozpoczęcie działalności w e-handlu. Niestety nie wszystkie przedsiębiorstwa mają możliwość przeniesienia swoich usług do Internetu i pozostaje im oczekiwanie na powrót klientów.
Dlatego Allegro stworzyło cykl podcastów, do przygotowania których zaprosiło lokalnych przedsiębiorców z całej Polski. To nierzadko osoby zaangażowane w życie lokalnych społeczności. Narrator – aktor Leszek Lichota – poprowadzi słuchaczy wirtualną trasą wyznaczoną przez właścicieli małych firm po miejscach, do których nie zabrałby ich żaden przewodnik.
Zobacz również
– Zbliża się długi weekend majowy. Niestety nie będzie przypominał majówek, jakie znamy. O podróżach możemy na razie zapomnieć. Dlatego “Podcastem na spacer” może być świetnym remedium na tę sytuację. Wystarczy zamknąć oczy na 10 min i pozwolić się oprowadzić po urokliwych uliczkach Poznania czy Katowic. Możemy wyobrazić sobie smaki i zapachy miejscowych kawiarni lub przypomnieć sobie, jak przyjemnie przesiadywało się pod ich markizami. Chcemy dać słuchaczom dozę inspiracji, by po zniesieniu ograniczeń mogli już osobiście wybrać się w te miejsca i spędzić miło czas. Dla firm, które zaprosiliśmy do projektu, to dodatkowa reklama, która powinna się przełożyć na zwiększone zainteresowanie klientów. Dla Allegro to okazja do stworzenia kolejnego niekomercyjnego, społecznie odpowiedzialnego projektu – mówi Adam Szałamacha, brand manager z Allegro.
Na podcastemnaspacer.allegro.pl dostępne są pierwsze cztery odcinki wirtualnych przechadzek, m.in. spacer po poznańskich Jeżycach z właścicielką lokalnej restauracji i niezwykła wycieczka po Wojnowie zaplanowana przez właścicielkę Rybackiej Chaty. Seria składa się z dziesięciu spacerów, kolejne pojawią się na stronie już 4 maja. Podcasty dostępne są również na platformie Spotify.
Kampanię przygotowała agencja Ogilvy we współpracy z domem produkcyjnym MOON Films oraz studiem dźwiękowym Głośno.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing