Najnowsza platforma marki dla oferty Orange Flex zachęca, by odłożyć overthinking na bok. Przestać się zamartwiać i uwierzyć, że każdy jest wystarczający taki, jaki jest. Posłuchać siebie, a nie swojego wewnętrznego krytyka, i być w kontakcie – ze sobą i bliskimi.
– W gąszczu przekazów o przekraczaniu swoich granic pokazujemy, że nasze własne granice też są ok. A może i najważniejsze. Czujemy, że takie wsparcie przyda się obecnie nam wszystkim, nie tylko młodym – mówi Kamil Majewski, associate creative director z agencji GONG.
Zobacz również
– Najnowsza kampania podkreśla ze Orange Flex dobrze rozumie zmieniające się oczekiwania swoich klientów oraz wie, z jakimi wyzwaniami i presją muszą się oni mierzyć. Mamy ambicje by poprzez różne funkcjonalności Orange Flex wspierał użytkowników w tym, by w każdej swojej roli życiowej czuli się wystarczająco dobrze – podkreśla Paweł Patkowski, brand & marketing communication director z Orange Polska.
Platforma Orange Flex promuje elastyczną ofertę planu komórkowego. Bez narzucania umów, limitów czy okresu wypowiedzenia. Umożliwienie chociażby aktywacji karty z poziomu aplikacji pozwala komunikować się tak, jak użytkownicy potrzebują. W zgodzie ze sobą.
– Orange Flex to oferta, która ma w sobie wszystko to, czego oczekuje się od usługi telekomunikacyjnej. Ale tak naprawdę ma do zaoferowania dużo więcej – poczucie wolności, wygodę, elastyczność i najlepsze doświadczenie cyfrowe – mówi Maciej Żulewski, product owner, Orange Flex.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Platformę we współpracy z Orange Polska przygotowała agencja GONG (Group One). Osią kampanii są spoty online.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reżyserią zajął się Krzysztof Grajper, zdjęciami Igor Połaniecki, produkcją Graffiti Films, a postprodukcją ICE. Za strategię i planowanie mediów odpowiada Value Media (Group One), sesję foto – Paula Patocka. Działania z zakresu digital realizuje agencja martech & e-commerce SalesTube (Group One).